• Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-07 17:52:52 följande:

Har du kontakt med någon av älskarna direkt utanför din mans kontroll via sms, telefon, epost etc? Prata snusk, planera mm inför en träff tex.

Hej

Nej inte direkt det går via Sue o Steve som vi också planerar med när vi har träffar ihop
    Eva88 skrev 2015-01-07 18:05:39 följande:

Tycker verkligen synd om dig och undrar hur man kan bli så sjuk.

Tror också du är medveten om vilket lågt människovärde du har hos allmänheten.

Detta är det sjukaste jag läst på länge, du har tagit begreppet slampa till nya höjder...

Hej Eva

Du behöver inte tycka synd om mig, tack för att du ändå tar dig tid att läsa.

Finns många kvinnor som inte är som du som drömmer att få uppleva det jag gör.

Hoppas du själv är nöjd med ditt sexliv
  • Eva88
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-07 17:41:48 följande:
    Hej Maria

Om du är äverens med din man så testa ;)...men det är förstås viktigt att första träffen och följande blir fina och att ni båda är helt med på det, börja med att antyda nåt om ni rollspelar lite när ni har sex.

Våra träffar sker oftast I London och bara med männen I vår "grupp" vi träfat genom Sue o Steve.
    Det kan vara hemme hos någon av "stammisarna", eller hos Sue o Steve om dom bjuder in. Då är vi två kvinnor som får flera män. Njuter också av att få se en annan kvinna med flera män.

Vi träffas oftast först over en middag på nån fin restaurang I närheten där vi skall vara. Samtalsämnen kan då vara mellan himmel och gjord men förstås lite inslag av sex. IBlnad har det hänt att när vi har middag med Sue o Steve och kanske tv¨män till, då är vi sex stycken, så har lite av försplet redan börjat på restaurangen. Diskret har en hand lagts på låret, ibland en på vardera och att känna smkeningarna redan på restaurangen gör mig oerhört upphetsad. Speciellt då det sitter folkrunt om kring som inte anar nåt.
    Själv har jag oftast en fin klänning eller kjol, inte för utmanande för jag vill inte se slampig ut på restaurangen. Desto finare under, oftast svarta stay ups med svart top, bustie och till det fina trosor. Ibland också troslöst.

Är vi hemma hos Sue o Steve så är vi i deras vardagsrum, de har en stor hörnsoffa och yterliggare två fotöljer.

Soffbordet tas bort och på golvet har de förberett med en stor madrass med skönt sidenlakan.

Beroende på vilka som är med så sitter er vi tillsammans och småpratar, ofta till ett eller  två glas champagne. Sen löper det atuomatiskt så att säga. Männen hjälper till att klä av oss och jag behåller alltid underkläderna på, dels för att jag känner mig sexig och dels för att "skydda" mot för mkt intim hudkontakt.

Själva sexet är allt, börjar ofta med smekningar, det kan vara en man eller min man som börjar, sen kommer en till, nån tar en paus. Det gör att vi kvinnor hela tiden har kåta män hos oss ;)

Inte alltid blir det en dp men dom gånger det går är det underbart. Det är inte lätt att få till en bra, det är iallafall vår erfarenhet. Mycket sug o slick. Älskar att suga, och för de välutrustade så är sugning vad de får ;) Kan bara ta emot han med xxl lite grann men det är skönt det med..

Männen får knulla mig med kondom, beroende på hur länge nån har knullar mig så kan jag ta emot nästa directSjälv gillar jag att bli tagen riktigt hart I missionären eller bakifrån, känna hur pungkulorna slat mot stjärten när han stöter in hela kuken. . Ibland så får en av oss tjejer all uppmärksamhet och då kan jag ha en kuk I munnen, en I musen samtidigt som jag runkar en, härligt. Samtidigt slickas mina bröst

Vi har en skön avslappnad atmosfär med stor respect och ödmjukhet.
    Vi tjejer sätter gränserna och det är nåt våra "stammisar" väl känner till nu.

Ibland är en träff under en kväll ibland under dagtid

.
    Suck... det är så tråkigt.
    Läser man trådskaparens inlägg så är det så tydligt att detta är ännu ett troll.

Det är ingen kvinna som skriver utan någon porrskadad man som vill få utlopp för sina fantasier genom att få respons i tråden.

FL borde vara bättre på att radera tramstrådar som denna.
    Eva88 skrev 2015-01-07 18:30:01 följande:
    Suck... det är så tråkigt.
    Läser man trådskaparens inlägg så är det så tydligt att detta är ännu ett troll.

Det är ingen kvinna som skriver utan någon porrskadad man som vill få utlopp för sina fantasier genom att få respons i tråden.

FL borde vara bättre på att radera tramstrådar som denna.
    Hej igen

Det är fritt att läsa och passar det inte så behöver man inte bry sig.

Beundrar att du tar dig tid till sånt du inte gillar, kan inte ge dig nån energi.

Tycker du låter mer bitter än happy, hoppas dock jag har fel
  • Anonym (Masterski)

Har nog inte några fler frågor tror jag men vill tacka dig för dina svar. Det är alltid roligt att höra hur olika upplägget är i denna form av relationer. Men kan ju alltid diskutera vad man ska kalla ert upplägg och du vet min klara inställning men det är sekundärt.

Önskar dig lycka till och återkommer om jag kommer på något mer att fråga.

Nu skall jag lägga lite energi på en av mina hotwifes som förövrigt är mer än 10 år yngre än mig. ;)

Anonym (Masterski) skrev 2015-01-07 19:27:37 följande:

Har nog inte några fler frågor tror jag men vill tacka dig för dina svar. Det är alltid roligt att höra hur olika upplägget är i denna form av relationer. Men kan ju alltid diskutera vad man ska kalla ert upplägg och du vet min klara inställning men det är sekundärt.

Önskar dig lycka till och återkommer om jag kommer på något mer att fråga.

Nu skall jag lägga lite energi på en av mina hotwifes som förövrigt är mer än 10 år yngre än mig. ;)

tack själv för vuxet och trevligt beetende här och lycka till med din egen hotwife ;)
  • Spiccatus

Hej TS. Tack för dina inlägg. För alla intresserade så finns böcker i ämnet tex svenska "Våga flyga" av pseudonymen Joy och Joel Svensson (Forum och Månpocket) . Swingerslivet är en av många olika livsstilar, sannolikt en av dom mer utvecklande men kanske också en lite komplicerad livsstil, särskilt för en del människor i omgivningen..Döm inte.!

• Man64u

Har med intresse följt inläggen här och vill gärna fortsätta diskussioner om Hotwife m.m och gärna swingers.

har lagt upp en grupp idag,   X Dreams  för oss som är intresserade, nyfikna eller redan erfarna av  Hotwife, Bangmywife, Swinger

Vore kul om ni seriösa här går med ;)

• Man64u
    Spiccatus skrev 2015-01-07 20:36:55 följande:

Hej TS. Tack för dina inlägg. För alla intresserade så finns böcker i ämnet tex svenska "Våga flyga" av pseudonymen Joy och Joel Svensson (Forum och Månpocket) . Swingerslivet är en av många olika livsstilar, sannolikt en av dom mer utvecklande men kanske också en lite komplicerad livsstil, särskilt för en del människor i omgivningen..Döm inte.!

Intressant boken måsta jag läsa :)dagensbok.com/2013/11/16/joy-joel-svensson-vaga-flyga/
  • Evablonde
    Man64u skrev 2015-01-07 21:52:58 följande:

Har med intresse följt inläggen här och vill gärna fortsätta diskussioner om Hotwife m.m och gärna swingers.

har lagt upp en grupp idag,   X Dreams  för oss som är intresserade, nyfikna eller redan erfarna av  Hotwife, Bangmywife, Swinger

Vore kul om ni seriösa här går med ;)

Ok ;)
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill