• Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
  • Anonym (Masterski)

Skulle vara intressant att höra hur ni hittar killar och hur ni ser på detta.

Hur många killar olika har du träffat under de fyra år du levt ut detta?

Sedan skulle det vara intressant att veta hr ni finner dem; via klubbar, bekantskapskretsen, nätet etc. Du har nämt att det startade via bekantskapskretsen men hur har det sedan sett ut?

Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 10:08:49 följande:

Skulle vara intressant att höra hur ni hittar killar och hur ni ser på detta.

Hur många killar olika har du träffat under de fyra år du levt ut detta?

Sedan skulle det vara intressant att veta hr ni finner dem; via klubbar, bekantskapskretsen, nätet etc. Du har nämt att det startade via bekantskapskretsen men hur har det sedan sett ut?

Alla träffar har skett genom Steve o& Sue bekantskapkrets, trevliga fräscha män som inte bara har hög social kompetens utan är också riktigt trevliga. 

Absolut inga snuskgubbar som nån här antyder.

Det är verkligen stil.
  • Anonym (Allen)
    Johnny Hard skrev 2015-01-06 10:42:58 följande:
    Du är verkligen en snuskig hora.
    Kan tänka mig att många feta män sprutar på dig.

Tycker du ska vara stolt över att du är en hora och låter lite mer män i lägre sociala grupper smaka på dig.
    Nu är du väl ändå lite väl taskig?

Är inte du ganska snuskig själv som "knullar horor i grupp" med dina lönnfeta gubbpolare?
  • Lever så
    Johnny Hard skrev 2015-01-06 10:42:58 följande:

Du är verkligen en snuskig hora.

Kan tänka mig att många feta män sprutar på dig.

Tycker du ska vara stolt över att du är en hora och låter lite mer män i lägre sociala grupper smaka på dig.

Men hur patetisk får en människa bli. Sök hjälp för din låga självkänsla.
    never a failure always a lesson
  • Anonym (Kärringjävel)
    Anonym (nyfiken2) skrev 2015-01-04 11:36:13 följande:

Hej,

Jag och in fru har pratat om att ha sex med andra men i vårt fall endast fler män och inget partnerbyte (det går hon inte med på).

Frågan är hur man gör för att komma igång, hur hittar man män som hon kan umgås med? - är det krogen?

Varför går du med på det då? Om hon inte är beredd på att du får så ska väl inte ditt ego till kärring få knulla andra heller?
  • Anonym (Allen)
    Johnny Hard skrev 2015-01-06 11:17:35 följande:
    Min självkänsla bara ökar för varje år där jag ligger med nya gula tjejer.
    Jag är kåt och het, nu senast i Laos gjorde jag succe.
    Man märker att tjejerna är kåta på mig.
    Se till att du använder kondom så att du inte får AIDS,
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 10:35:30 följande:
    Alla träffar har skett genom Steve o& Sue bekantskapkrets, trevliga fräscha män som inte bara har hög social kompetens utan är också riktigt trevliga. 

Absolut inga snuskgubbar som nån här antyder.

Det är verkligen stil.
    Du nämner social kompetens men hur ser ni på de fysiska attributen? Tänker ni lika där? Tänker naturligtvis om storleken har stor betydelse eller om helheten är mer avgörande?
  • Lever så
    Johnny Hard skrev 2015-01-06 11:17:35 följande:

Min självkänsla bara ökar för varje år där jag ligger med nya gula tjejer.

Jag är kåt och het, nu senast i Laos gjorde jag succe.

Man märker att tjejerna är kåta på mig.

Snarare så märker man att du är en liten människa som hetsar upp dig över att du vågar skriva provocerande saker på nätet... jaja alla människor behöver bli sedda så jag antar att du saknar andra möjligheter.
    never a failure always a lesson
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 11:32:13 följande:

Du nämner social kompetens men hur ser ni på de fysiska attributen? Tänker ni lika där? Tänker naturligtvis om storleken har stor betydelse eller om helheten är mer avgörande?

Hej

Helheten männen vi träffar är genom våra vänner Sue o Steve som jag skrivit om tidigare.

Männen här är sociala, attraktiva, omtänksamma och fräscha. De har alla bra jobb som kräver hög grad av socialkompetens förutom rena arbetskvalifikationer, nån är jurist, finanschef, en är management konsult och nån är läkare.

Det är män som man kan äta en lyxig middag med, gå på teater , ja män som helt enkelt kan föra sig :).

Utrustningen, ja finns både stoort ov vanligt så att säga. Vet man inte hur man skall hantera den så spelar det ingen roll...
  • wiwi

jag vill vara med ett par där frun är hotwife o manen gillar att se henne njuta med en annan man
    var hittar man sånt par?
    jag är en kille

Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill