• Svar på tråden BF September 2015 Andra barnet
  • Nannana
    Fia88 skrev 2015-02-03 10:07:29 följande:

Hej allihopa hoppas allt går bra med era bebisar i magen

Jag börjar bli lite orolig här.. Är i v 6+4 och har inte ett enda symtom.. Inga ömma bröst, inget illamående, ingenting.. Känner mig precis som vanligt. Dagarna runt jag plussade så kände jag av illamående till o från varje dag men detta slutade för 1,5 vecka sedan.. Enda jag kan känna av på kvällarna är svag mensvärk. Hur har ni det?! Har ni massa symtom?

Vet ni om detta är normalt?

med första så hade jag ömma bröst vid denna tiden samt illamående..

Vill inte att det ska vara mf pågång

Har tid hos Gyn nästa fredag ska då göra vul..

Känns som evigheter dit...

Du ska inte oroa dig, symptomen kommer nog snart ska du se :)
  • 1StoltMamma

Har symptom som kommer och går, dock har mina bröst blivit större och får inte plats i bhn längre... Men men, imorgon ska jag träffa bm och tänkte se vad hon säger om tidigt ul då jag har mf i bagaget i höstas.

• Fia88

Okej tack för svaren! Skönt att fler haft likadant blir lite lugnare.

Ska försöka att inte tänka på det så mycket!

• Lottis76

Jag vill gärna följa med. Kan vi inte starta en grupp bf september? Själv har jag bf den 6 sepember.

• Otåliglängtan

Det är ju en grupp Bf September för de som väntar andra barnet!? Du är så välkommen att hänga på här! Vet inte vad du menar med att starta en grupp Bf September?

Lottis76 skrev 2015-02-03 17:21:54 följande:

Jag vill gärna följa med. Kan vi inte starta en grupp bf september? Själv har jag bf den 6 sepember.

• Lottis76

Jag tänkte en sluten grupp istället för en tråd men det spelar väl egentligen ingen roll

• Nannana

Första besöket hos BM avklarat. Hon ville få in mig på ett ultraljud rätt snart för att få lite större koll på hur långt gången jag är. Inte haft någon riktig mens sedan oktober. Den blev helt knas efter mitt MA i höstas.

Så det känns ganska bra faktiskt. Att även få se om lillhjärtat pickar där inne.

Så nu väntar jag på en tid till kvinnokliniken. Skönt att ha kommit igång med besöken, och att ha fått boken för omföderskor i handen! :)

• Bumblebee
    Fia88 skrev 2015-02-03 10:07:29 följande:

Hej allihopa hoppas allt går bra med era bebisar i magen

Jag börjar bli lite orolig här.. Är i v 6+4 och har inte ett enda symtom.. Inga ömma bröst, inget illamående, ingenting.. Känner mig precis som vanligt. Dagarna runt jag plussade så kände jag av illamående till o från varje dag men detta slutade för 1,5 vecka sedan.. Enda jag kan känna av på kvällarna är svag mensvärk. Hur har ni det?! Har ni massa symtom?

Vet ni om detta är normalt?

med första så hade jag ömma bröst vid denna tiden samt illamående..

Vill inte att det ska vara mf pågång

Har tid hos Gyn nästa fredag ska då göra vul..

Känns som evigheter dit...

Det är normalt! Med vår dotter så kände jag ingenting förutom trötthet de tre första månaderna, kommer ihåg att jag var livrädd för att något skulle vara fel då jag trodde det var obligatoriskt med illamående Flört

Denn garv har varit annorlunda, jag har mått illa, vilket dock avtagit nu den senaste veckan, vilket har gett mig matlusten tillbaka eller rättare sagt en ökad matlust.

Är nu i vecka 8+1 och har "enbart" lite illamående kvar efter matintag och lite "molvärk" i livmodern. Tröttheten sitter dock i, kan visserligen bero på att jag studerar och håller på med mitt exarbete också
Svar på tråden BF September 2015 Andra barnet