BF September 2015 Andra barnet
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej allihopa hoppas allt går bra med era bebisar i magen
Jag börjar bli lite orolig här.. Är i v 6+4 och har inte ett enda symtom.. Inga ömma bröst, inget illamående, ingenting.. Känner mig precis som vanligt. Dagarna runt jag plussade så kände jag av illamående till o från varje dag men detta slutade för 1,5 vecka sedan.. Enda jag kan känna av på kvällarna är svag mensvärk. Hur har ni det?! Har ni massa symtom?
Vet ni om detta är normalt?
med första så hade jag ömma bröst vid denna tiden samt illamående..
Vill inte att det ska vara mf pågång
Har tid hos Gyn nästa fredag ska då göra vul..
Känns som evigheter dit...
Har symptom som kommer och går, dock har mina bröst blivit större och får inte plats i bhn längre... Men men, imorgon ska jag träffa bm och tänkte se vad hon säger om tidigt ul då jag har mf i bagaget i höstas.
Okej tack för svaren! Skönt att fler haft likadant blir lite lugnare.
Ska försöka att inte tänka på det så mycket!
Jag vill gärna följa med. Kan vi inte starta en grupp bf september? Själv har jag bf den 6 sepember.
Det är ju en grupp Bf September för de som väntar andra barnet!? Du är så välkommen att hänga på här! Vet inte vad du menar med att starta en grupp Bf September?
Jag vill gärna följa med. Kan vi inte starta en grupp bf september? Själv har jag bf den 6 sepember.
Jag tänkte en sluten grupp istället för en tråd men det spelar väl egentligen ingen roll
Första besöket hos BM avklarat. Hon ville få in mig på ett ultraljud rätt snart för att få lite större koll på hur långt gången jag är. Inte haft någon riktig mens sedan oktober. Den blev helt knas efter mitt MA i höstas.
Så det känns ganska bra faktiskt. Att även få se om lillhjärtat pickar där inne.
Så nu väntar jag på en tid till kvinnokliniken. Skönt att ha kommit igång med besöken, och att ha fått boken för omföderskor i handen! :)
Hej allihopa hoppas allt går bra med era bebisar i magen
Jag börjar bli lite orolig här.. Är i v 6+4 och har inte ett enda symtom.. Inga ömma bröst, inget illamående, ingenting.. Känner mig precis som vanligt. Dagarna runt jag plussade så kände jag av illamående till o från varje dag men detta slutade för 1,5 vecka sedan.. Enda jag kan känna av på kvällarna är svag mensvärk. Hur har ni det?! Har ni massa symtom?
Vet ni om detta är normalt?
med första så hade jag ömma bröst vid denna tiden samt illamående..
Vill inte att det ska vara mf pågång
Har tid hos Gyn nästa fredag ska då göra vul..
Känns som evigheter dit...
Nån som är med i en grupp på Facebook? Hittar ingen alls om bf nu i september?
I dag åkte gravidjeansen på! Hahaha! Tror jag köpte dem i v 25 första graviditeten. Nu är jag i v 10.