BF September 2015 Andra barnet
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Höstmammor 2015 på Fb
Mår oxå illa mest hela tiden :( Gillar inte heller varm mat och inte kaffe, inget smakar egentligen riktigt bra. yoghurt och lingonsylt är favoriten just nu! Såååå trött. Jobbade natt i helgen och har varit helt förstörd! Mådde egentligen ganska bra under förra grav så det här är något nytt!!! Hoppas det vänder snart!
Är den gruppen privat så ingen set att man är med där? Ser folk om man blir medlem?
Jag håller på o gör en hemlig grupp på Facebook nu som kommer vara till för oss med bf i september, men måste ha någon att lägga till annars kan man inte gå vidare haha. Nån frivillig som kanske vill vara admin med mig? :)
Är den gruppen privat så ingen set att man är med där? Ser folk om man blir medlem?
Ja den gruppen är sluten
De va den inte, jag såg alla medlemmar :/ gjort en ny dock för septemberbebisar :)
Jag går gärna med i gruppen :)
Jag håller på o gör en hemlig grupp på Facebook nu som kommer vara till för oss med bf i september, men måste ha någon att lägga till annars kan man inte gå vidare haha. Nån frivillig som kanske vill vara admin med mig? :)
Kul!
Vad heter ni? Gruppen är hemlig så jag tror inte ni kan söka på den, måste lägga till er manuellt :)
Hejhej!
Här mår jag sååå sjukt illa dygnet runt. Eller inte då jag sover, vilket jag ju tack och lov gör som en klubbad om nätterna
Igår var jag till min barnmorska och fick dropp, är uttorkad då ja knappt får behålla något alls. Och ska fortsätta få vätska ett tag nu. Drygt bara att ligga på en hård brits i ett kallt vårdcentralsrum ett par timmar åt gången.
Hoppas detta illamåendet inte håller i sig så länge till, nu längtar jag efter att få orken tillbaka
Har även fått en tid för ultraljud nu på måndag, för att BM ska kunna datera mig lite bättre, mensen kom aldrig riktigt igång efter det olyckliga i höstas. Så lite svårt att beräkna exakt. Ska bli spännande!
Har varit väldigt oroligt för att det ens ska finnas någon därinne, men kollade mest för skojs skull nu i kväll med dopplern vi har kvar sedan sonen låg i magen. Trodde såklart inte jag skulle hitta någonting alls ännu, MEN HITTADE HJÄRTLJUDET!! Det där underbara snabba tjoff-tjoff-tjoff ljudet.
Det finns minsann en liten miniplutt i min mage
Nu ska jag bestämt bara njuta!
Till och med illamåendet känns underbart nu, haha
Allt för mini!
-Går för övrigt gärna med i en facebookgrupp, så länge den är hemlig för ALLA andra vännerna. Ingen förutom våra föräldrar vet något ännu