BF September 2015 Andra barnet
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Hej!
Någon som vill följas åt under denna underbara resa?
Det är normalt! Med vår dotter så kände jag ingenting förutom trötthet de tre första månaderna, kommer ihåg att jag var livrädd för att något skulle vara fel då jag trodde det var obligatoriskt med illamående
Denn garv har varit annorlunda, jag har mått illa, vilket dock avtagit nu den senaste veckan, vilket har gett mig matlusten tillbaka eller rättare sagt en ökad matlust.
Är nu i vecka 8+1 och har "enbart" lite illamående kvar efter matintag och lite "molvärk" i livmodern. Tröttheten sitter dock i, kan visserligen bero på att jag studerar och håller på med mitt exarbete också
Någon mer som mår dåligt i princip dygnet runt? Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag mår kontant illa, är supertrött och har inte lust med någonting. Det är knappt jag orkar jobba
Var hos bm idag, är jätte nöjd med henne. Mycket bättre och känner mig mer trygg med henne än med hon jag hade med första barnet.
Fått tid till Vul också om 2 veckor, lite nervös men ska bli spännande också.
Någon mer som mår dåligt i princip dygnet runt? Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag mår kontant illa, är supertrött och har inte lust med någonting. Det är knappt jag orkar jobba
Idag har jag varit på hälsosamtal hos min bm, valde samma som jag hade förra gången, älskar henne! :)
Jag berättade för henne att jag är osäker på om jag kanske är längre gången än jag trott. För igår är jag helt säker på att jag kände rörelser! Det var definitivt inte tarmarna för dom har jag kännt sen jag var gravid sist och det här har något helt annat. "Mensen" jag hade i november var så liten så det kan ha varit en graviditetsblödning.
Så fast det bara var hälsosamtal så tyckte bm att vi kunde fuska lite. Så hon kände och kände på magen och sa sen att hon också tror att jag gått minst en månad längre... "eller så är det flera." Sa hon. :O