Trunk2 skrev 2015-03-05 22:26:39 följande:
Håller med och håller tummarna! ;)
Tjaaa.. En liten sammanfattning av kvällen då.
Stämningen byggdes upp mellan oss hela dagen och mot slutet av dagen kändes det bra!
På AW:n då.. Hamnade definitivt inte jämte henne vid bordet men dock i princip mitt emot. Vi fick ögonkontakt många gånger under middagen. Sensuella blickar som det gnistrade om. Jag gick och ställde mig jämte henne i baren och började diskutera viner (har gått utbildning till sommelier) och visade henne vilka alkoholfria alternativ hon skulle välja. Hon uppskattade verkligen min kunskap och vi pratade ett tag om detta. Hon ger mig sådan ögonkontakt att jag blir knäsvag. Även om vi satt en bit ifrån varandra vid middagen så kände jag hennes blickar. Och jag tittade, jag med. Det var som en lång katt och råtta-lek.
Vi åt gott på restaurangen och vi (jag) drack gott. Med måtta! Det visade sig att kollegan (som bor i samma område som jag) ångrat sig och skulle med. Därför fick vi bara kanske 3-5 min själva i bilen. Det hände väl inte jättemycket förutom att hon vid ett tillfälle lade sin hand på mitt lår och sa; tjejer som du ska inte gå ensamma på kvällen, jag kör dig hela vägen hem. När jag sade hejdå lade jag min hand och smekte henne längst med armen och tackade för skjutsen. Hon ryggade inte eller verkade känna sig obekväm på något sätt. Lägg märke till att hon inte skjutsade kollegan ända hem...
Vid ett tillfälle när vi pratade under kvällen så blinkade hon med ena ögat mot mig. Jag blev så nervös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen (och tänd!!)
Jag tror fallet blev att hon var nykter. Hade hon fått några glas i sig hade det definitivt hänt något, det är jag övertygad om. Hon håller sig nära mig hela tiden..
När hon kollar på mig liksom kisar hon med ögonen och ler, eller är ögonen uppspärrade och då glor hon
verkligen.
Jag är så hemskt ledsen över att jag inte kunde ge er mer smaskig info om kvällen.
Jag har även märkt att hon favoriserar en annan yngre kollega (yngre än mig). Så jag börjar bli lite orolig....
Sorry vänner. Jag är väldigt ledsen!