Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
Min sambo har åkt till sin pappa och ska sova över där. Jag vet hur min kväll kommer spenderas. I sängen fantiserandes om min kollega..
Min sambo har åkt till sin pappa och ska sova över där. Jag vet hur min kväll kommer spenderas. I sängen fantiserandes om min kollega..
Vi hade lite kort sms kontakt igår. Inget speciellt bara kollade om allt var bra och så.
Hon lade upp en bild på sig själv på instagram och jag kommenterade "så snygg du är!"
Kommer verkligen bli en tråkig vecka det här..
Vi har haft sporadisk sms kontakt under helgen. Skrev nyss att jag skulle ut och springa med en kollega. Från att ha skrivit relativt långa sms skrev hon nu bara ett kort lycka till. Inget mer
Trolltråd
Igår frågade hon lite om jag såg fram emot att träffa min bror och frågade vad vi hade för planer. I nästa sms frågade hon vad jag skulle hitta på i helgen. Svarade henne att jag skulle vara hemma själv och lyssna på dålig musik och dansa loss i lägenheten (och en flörtsmiley). Hon svarade då att det lät härligt. Idag frågade hon hur det var med min sambo (som varit sjuk), frågade om han mådde bättre.
Inget jätteintressant men vi skriver alltid mycket smileygubbar och ofta flörtsmileys..
Hon har börjat fråga en hel del om min sambo.. Kanske ska bli orolig att hon är intresserad av honom! hihi
Jag önskar så att jag kunde lägga ut ett kort på henne. Hon är verkligen sjukt snygg. Även om risken är liten så vill jag ju inte att någon ska få reda på detta..
Du får hålla till godo med min beskrivning. Är det något gällande hennes utseende du vill ha förtydligat?
Jag har dessvärre hela veckan planerad ihop med min bror och min familj kan inte se att det finns möjlighet till att hinna äta lunch med henne.
Ska dock opereras på torsdag. En enklare operation men kommer bli kvar på sjukhus tills på fredag. Får se om hon hör av sig och frågar hur det gick!
Era kommentarer hjälper mig så mycket och är den främsta anledningen till att jag inte ger upp!
Ja, det är ett mysterium att klura ut vad hon har för avsikter. Det jag har att gå på är ju komplimangerna och att hon inte säger/gör liknande saker till andra kollegor..
Har följt din tråd från början och verkligen älskar den... Jag är lite i samma sits, men vågar inte riktigt skriva om det på nätet.
Idag var jag hemma, då jag är sjuk. Kollade på filmen "loving annabelle" på netflix. Vilken film!!! Du MÅSTE försöka se den. Du kommer älska den.