Inlägg från: Anonym (Jobbigt nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Vi brukar gå ut och äta på något mysigt ställe på torsdagarna ska helt klart försöka närma mig henne då!

Men på grund av allt detta har jag blivit så nervös i hennes närhet. Jag måste försöka hitta tillbaka till att kunna vara mig själv och vara avslappnad i hennes närhet..

• Anonym (Jobbigt nu)

Ska försöka att vara avslappnad :) fokusera på andningen!

Mmm. SPA är inte en dum idé. Dock är vi flera andra kollegor som arbetar med samma sak så det blir lite konstigt att bara fråga henne. Lite samma sak som med bio.

Tror ni det kan handla om något annat än genuint intresse från hennes sida?

Tack för svaren!

• Anonym (Jobbigt nu)

Typiskt! Nu fick hon hoppa in akut på ett möte och därför är det lite osäkert med lunchen idag

Chefen sa i morse att det blir en konferens i mars. Ska försöka se till så att vi delar rum då!!

Det är riktigt jobbigt när hon inte är här.

Tror ni att hon testar mig när hon håller kvar ögonkontakten så länge eller är det något annat? Provade hålla extremt lång ögonkontakt med en annan kollega i morse bara för att testa och hon vek undan blicken efter 7-8 sekunder varje gång. När jag pratar med snygg-kollegan håller hon kvar i kanske 20-30 sekunder..

• Anonym (Jobbigt nu)

Tillbaka från vår lunch på tu man hand. Vi var på ett jättemysigt ställe och hade jättetrevligt. Men.. Hon pratade jättemycket om sin "man" och att de skulle ha det så mysigt i helgen då de ska resa bort.

Allt bara sjönk som en sten.

Det känns ärligt talat ganska jobbigt nu. Tycker ögonkontakten är annorlunda också..

Fan fan!!

• Anonym (Jobbigt nu)
    In trouble skrev 2015-02-05 13:03:46 följande:

Det kan också vara en "hämnd" för att du lät en annan kollega massera dig

Är inte det lite långsökt?

Nu sitter vi här och jag sitter och kollar på henne i smyg. Men känner mig arg och besviken på att hon helt verkar tappat intresset.
  • Anonym (Jobbigt nu)

Jo, hon reagerade på att kollegan masserade mig men jag är rädd att jag övertolkar detta..

Hon pendlar mycket fram och tillbaka mellan att prata med mig och i nästa sekund knappt höra vad jag säger.

Fast det är ju klart, vi är ju här för att jobba.. Det är bara jag som inte kan fokusera på något annat..

Hon har en urringad tröja på sig idag och jag håller på att bli galen!

• Anonym (Jobbigt nu)
    In trouble skrev 2015-02-05 13:53:31 följande:

Hon har fina bröst antar jag ;)

Gud ja! Skojar du? Svårt att slita blicken..

Hon stönade till innan och det gick en ilning genom hela kroppen. Så där vill jag få henne att låta..
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Trunk skrev 2015-02-05 14:34:10 följande:

Jag tror du ska backa lite... Försök att hålla dig till konferensen. Att hon pratar om sin man osv. Kan vara ett sätt att skydda sig själv på. Har du funderat på vad fortsättningen av detta blir? Du låter härligt kär, men vad händer om hon oxå blir kär i dig? Va rädd om dig och din fina kille. jag kan själv bli så där härligt kär ibland och jag skiter i om det gör ont om det inte funkar. Jag går alltid in i något med full kraft... men jäklar va mycket blåmärken man får. Samtidigt finns inget annat för mig. Åh det är så härligt att följa dig! <3

Ja.. Nu ses vi inte på nästan en vecka. Ska bli skönt att fokusera på annat!

Jag känner mig inte kär, mest bara otroligt tänd på henne. Jag är kär i min sambo för han är den enda jag vill spendera resten av mitt liv med. Med min kollega vill jag bara ha någon form tjaa het närhet med för ett kort tag. Efter att vi har gjort det jag vill kan jag tänka mig att ha kvar henne som en nära vän.

Kan vara så att hon försöker att skydda sig.

Jag vet varken in eller ut.
  • Anonym (Jobbigt nu)
    In trouble skrev 2015-02-05 14:20:54 följande:

Det förstår jag att det gjorde.

När jag läser denna tråden så kommer jag alltid att tänka på första versen i Tomas Ledins låt " du kan lita på mig " ;)

Haha! Tycker hela låten påminner om min situation!!
  • Anonym (Jobbigt nu)

Tyvärr kära följare av denna tråd.

Efter denna dag känns allt hopp ute.

Ska försöka att lägga detta på hyllan nu.

Blev inte ens någon kram innan jag gick.

Jag förstår nu att jag troligtvis har tolkat allt fel.

Känner mig bara dum nu.

Tack för att ni har följt och peppat mig! <3

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...