Inlägg från: Anonym (Jobbigt nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Favoritar) skrev 2015-03-09 09:45:32 följande:

Ny vecka nya möjligheter.

Hoppas det lossnar lite för dig TS.

Och det med att kvinnor blir finare efter 40.

Ligger mkt i det, dom har en annan lyster i ögonen, en annan livsåskådning och värderingar som gör dom till mer harmoniska människor och det avspeglas i hela deras väsen.

Är man passerat 40..

Idag är tydligen en sådan dag då hon totalignorerar mig.

Sådana här dagar är jag övertygad om att hon inte alls menar något.
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-03-09 10:54:05 följande:

Tror ni kanske har en lite katt och råtta lek.

Hon kanske trodde att du skulle ta mer initiativ på AW.

Nu dissar hon dig för att du skall visa lite mer vad du vill.

Försök få till lunch eller ngt.

Det kan ju vara så oxå att det ej har med dig att göra, hon kanske har mkt, har bråkat med maken eller liknande.

Du kan ju fråga hur det är at du ej tycker hon är som vanligt osv.

Sen, hon kan ju ha ngn bekant som läser här, du kanske skulle chilla med beskrivningar av bilmärke och andra saker.....

Går ju faskiskt att sålla ner det och identifiera.

Hon kan ju ifs bli ledd framåt av det eller bli sur, det vet man aldrig.

Ja, jag vet inte.

Hon pratar som vanligt med alla andra kollegor men dissar mig.

Idag skiter jag i detta och lägger ner. Jag orkar inte.

Jag har nog maskerat historien tillräckligt. Har bytt ut några grejer för att det inte ska gå att identifiera.
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (I samma båt) skrev 2015-03-09 12:05:43 följande:

Vissa dagar brukar jag bestämma mig för att jag inte ska gå in på hennes rum, inte maila, inte ta några initiativ till kontakt över huvudtaget och varje gång så slutar det med att hon söker upp mig. Jag går förbi hennes rum när jag ska till skrivaren och så står jag där och räknar till 10 sen hör jag hennes steg. Funkar varje gång :) Håll dig lite på avstånd och ta det lugnt så ska du se att hon kommer!

Har hållt mig lite på avstånd och det blev väl något bättre. Vi delar kontor så det är lite svårt att helt ignorera.

Fy vilken tråkig dag. Hoppas det blir bättre i morgon!
  • Anonym (Jobbigt nu)

Bättre dag idag. Möttes av henne imorse och hon sa nämen hallå min sköna.

Hon har varit kontaktsökande idag och pratat på. Idag har det mer varit jag som hållt mig undan (har så otroligt mycket att göra på jobbet just nu). Hon har dock hjälpt mig och avlastat mig en hel del idag. Har dock hållt sig till sin plats och inte kommit över så mycket till mig.

Vi har pratat om att luncha ihop på torsdag. Hoppas det blir av.

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-03-10 14:27:59 följande:

Bra då.

Du ser hon behövde kanske lite distans igår av ngn anledning.

Hoppas på lunchen på Torsdag då.

Hoppas ni blir själva....

På torsdagar äter vi nästan alltid lunch själva
  • Anonym (Jobbigt nu)

Tyvärr måste jag meddela att mina känslor håller på att svalna totalt.

Jag upplever henne inte alls lika snygg längre. Har sett lite sliten ut i veckan. Hennes sätt att vara mot mig har förändrats vilket också bidragit till känslosvalnandet.

Jag har inte känt samma lust att röra vid henne.

Har hon någonsin känt något för mig så är det definitivt borta nu och jag känner detsamma.

Får se om detta är något tillfälligt eller om jag helt enkelt inte är tänd på henne längre.

Just nu lägger jag i princip allt mitt fokus på min sambo. Han är lite besviken över att jag aldrig fick till det med min kollega.

Kommer kanske ändå uppdatera om det händer något särskilt..

Kram på er <3

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-03-12 08:18:10 följande:

Ta dagens lunch och säg till henne vad du har känt osv.

Se hur hon reagerar, säger hon att det ej är ngt så är det så det är.

Att få nobben är ju ngt som man som vuxen måste kunna hantera...

//

Vi hade en mysig lunch. Visst visade hon lite mer idag men jag ser ingen anledning att berätta för henne nu när det känns över för min del.
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Gaskarl skrev 2015-03-12 18:18:02 följande:

Hmmm. Va knepigt det kan bli, all attraktion helt borta?? Ja, då var det inget me, kanske tur då att det inte hände ngt.. Men spännande har det varit... Så äkta kåta känslor, erotiskt..

Klart känner jag fortfarande något, blir glad när jag ser henne och hon har ju liksom en speciell plats hos mig.

Jag tror att hennes svala sätt att vara mot mig den här veckan har fått mig att förstå att hon inte vill något. På så sätt har även mina känslor svalnat.

Skulle hon kasta sig över mig skulle jag definitivt inte tacka nej. Det är också mycket möjligt att mitt intresse väcks på nytt om hennes sätt förändras.

Som det är idag känner jag bara att det är onödigt att slösa tid och energi på

En del av kommentarerna här har också fått mig att tänka om!

Men, ni som har funnits vid min sida och stöttat. Jag vet inte vad jag ska säga... Ni har varit guld värda!!

På något sätt så hoppas jag fortfarande att detta inte är slutet men jag måste försöka ställa mig in på att det är det..
  • Anonym (Jobbigt nu)
    ÄngDal skrev 2015-03-12 20:48:18 följande:

En del saker stannar bara vid fantasier. Annat tar tid att mogna. Vi får se om detta till slut blir något mer, något konkret sexigt, på riktigt. Jag håller tummarna. Du har i alla fall fångat mig med din oförblommerade kåthet. Du vore värd att hon faktiskt förför dig, jag hoppas att hon en dag låter er ta steget tillsammans...

Haha.. Vi får väl se! Lovar att lämna en utförlig beskrivning i sådana fall!

Jag ger det morgondagen också och ser vad som händer.
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (jojo) skrev 2015-03-13 10:13:47 följande:

Det du beskriver om att om hennes intresse verkar ha svalnat, så svalnar även det egna intresset, och tvärtom. Just att man vill ha uppmärksamheten, och att detta ökar den egna känslan. Jag önskar dig lycka till hur som helst och även om jag inte tror sista ordet är sagt i den här tråden så hoppas jag det blir bra för dig i vilket fall som helst, dvs att detta var en bra erfarenhet som du kan se tillbaka på i framtiden med glädje. 

Har studerat hennes beteende de senaste dagarna. Hon undviker ögonkontakt, tittar åt ett annat håll när vi pratar. Förut hade hon en speciell gnista i ögonen, som att ögonen glittrade. Det är borta. Är inte alls lika kontaktsökande och håller sig tyst på sin kant. Hon kommer inte bort till mitt skrivbord lika ofta som tidigare. Antingen pratar hon från sin plats eller skjuter bak stolen litegrann.

På rasterna håller hon sig oftast nära men är inte lika intresserad av att bara lyssna på mig längre.

Komplimangerna har minskat drastiskt. Från att tidigare ha sagt flera gånger i veckan att jag är snygg eller har snygga kläder har hon denna veckan knappt sagt något..
  • Anonym (Jobbigt nu)
    theSwan skrev 2015-03-13 17:39:06 följande:

TS, strunta i de trista inläggen som surar ner denna tråd!

Folk som inte har något bättre för sig än att skriva skit ödslar jag ingen energi på.

Jag blir mest bara orolig att sådana människor vistas ute i samhället. Kanske man inte borde stängt ner alla mentalsjukhus ändå...
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Nike) skrev 2015-03-13 20:32:17 följande:

Sluta mata trollen :)

Nä, precis. Bara att ignorera och anmäla.

Nike, min vän, vad ska jag göra?

Ikväll är jag hemma själv och har börjat tänka på henne igen. Det är som en bergochdalbana!
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...