• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Anonym (Jobbigt nu)

Puffar lite!

Behöver verkligen råd!

• Anonym (lust)

Åh vad hett det låter. jag tror absolut det finns möjlighet att hon är intresserad av dig. Ska ni på någon mer aw inom snar framtid? Du kanske får veta då...

Jag kan känna igen mig lite i din historia. Är en tjej i 20års åldern, bor ihop med min sambo. Jag började på ett nytt jobb förra veckan och igår hade vi företagsfest. Efter ett par glas vin i kroppen börjar jag inse hur grymt snygg min ena chef är, hon är 20 år äldre än mig, gift och har barn. Det kan knappast  bli mer olämpligt.. Blev oerhört attraherad av henne under kvällen. När jag kom hem till sambon var jag riktigt kåt. Jag grenslade honom och vi hade sex medan jag fantiserade om min chef...Flört 

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (lust) skrev 2015-02-01 00:16:36 följande:

Åh vad hett det låter. jag tror absolut det finns möjlighet att hon är intresserad av dig. Ska ni på någon mer aw inom snar framtid? Du kanske får veta då...

Jag kan känna igen mig lite i din historia. Är en tjej i 20års åldern, bor ihop med min sambo. Jag började på ett nytt jobb förra veckan och igår hade vi företagsfest. Efter ett par glas vin i kroppen börjar jag inse hur grymt snygg min ena chef är, hon är 20 år äldre än mig, gift och har barn. Det kan knappast  bli mer olämpligt.. Blev oerhört attraherad av henne under kvällen. När jag kom hem till sambon var jag riktigt kåt. Jag grenslade honom och vi hade sex medan jag fantiserade om min chef... 

Välkommen i klubben då! har du haft ihop det med en kvinna tidigare? Det kan ju vara så att hon kan märka av dina vibbar och bli smickrad och lockad till att prova lite.. Håller tummarna! Annars får du ju en trevlig stund med din sambo medan du fantiserar om annat.

Funderade innan på om hon hade gjort samma sak med någon annan kollega men det tror jag inte. Hon har ett sätt att se på mig som jag aldrig varit med om innan. Hon ler, inte bara med munnen utan hela kroppen, när vi ses. Idag kommenterade hon en selfie på mig på instagram och skrev "snygging" och en flirtsmiley. Alltså jag är 30 och hon är snart 60. Hon är väldigt fräsch för sin ålder och har utstrålning nog för att lysa upp ett helt rum. Jag är attraherad av hennes utseende, röst, allt! Framförallt har hon riktigt snygga bröst. :-P på den här aw:n tog jag på mig en lite urringad klänning. Kan inte säga att hon kollade nämnvärt men jag blir blyg och undviker ögonkontakt men blickar kan man känna och blickar ger hon!

Man har ju liksom aldrig varit i denna situationen innan! Hur tusan vet man om den 60 åriga kvinnliga kollegan är intresserad??

Är nog bara att vänta och se!
  • Anonym (Jobbigt nu)

Har inget tålamod. Vill bara få detta ur mitt system..

• Anonym (lust)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-01 03:20:21 följande:
    Välkommen i klubben då! har du haft ihop det med en kvinna tidigare? Det kan ju vara så att hon kan märka av dina vibbar och bli smickrad och lockad till att prova lite.. Håller tummarna! Annars får du ju en trevlig stund med din sambo medan du fantiserar om annat.

Funderade innan på om hon hade gjort samma sak med någon annan kollega men det tror jag inte. Hon har ett sätt att se på mig som jag aldrig varit med om innan. Hon ler, inte bara med munnen utan hela kroppen, när vi ses. Idag kommenterade hon en selfie på mig på instagram och skrev "snygging" och en flirtsmiley. Alltså jag är 30 och hon är snart 60. Hon är väldigt fräsch för sin ålder och har utstrålning nog för att lysa upp ett helt rum. Jag är attraherad av hennes utseende, röst, allt! Framförallt har hon riktigt snygga bröst. :-P på den här aw:n tog jag på mig en lite urringad klänning. Kan inte säga att hon kollade nämnvärt men jag blir blyg och undviker ögonkontakt men blickar kan man känna och blickar ger hon!

Man har ju liksom aldrig varit i denna situationen innan! Hur tusan vet man om den 60 åriga kvinnliga kollegan är intresserad??

Är nog bara att vänta och se!
    Jag har aldrig varit med en kvinna, men jag blir ofta väldigt attraherad av kvinnor och jag hoppas att jag någon dag ska kunna få uppleva det. Jag skulle gärna vilja att hon märkte mina vibbar, och jag fantiserar om vad jag vill att hon ska göra med mig... Men det är så olämpligt på så många plan, vi är båda i ett förhållande och hon är min chef... Vad tror du? Kan man komma undan det på något sätt? 

Har du varit med en kvinna förut? Skulle du kunna tänka dig att ta det längre än bara fantasier? Av det du berättar låter det som att hon är attraherad av dig. Men som du säger så är det nog bara vänta och se. Om du vill skynda på det kanske du kan planera in en till aw eller liknande Glad
  • Anonym (Jobbigt nu)

Jag tror i så fall att bådas partners måste tycka det är ok. Att komma undan med det på jobb kan bli svårare. Speciellt då hon är din chef. Skulle det uppdagas är det med största sannolikhet du som får gå fast å andra sidan, det är bra att byta jobb då och då! På så sätt är jag glad att vi är jämlika, vi har samma roll inom företaget.

Jag har aldrig varit med en kvinna tidigare! Har alltid endast attraherats av män. Jag skulle ärligt talat bli riktigt besviken om det visade sig att hon inte är intresserad. Jag fantiserar mycket om henne och tycker hon är så sexig och självsäker. Vi ska ha en ny aw om några veckor men hon bjöd halvt om halvt hem mig till sig så vi får se!

Längtar tills imorgon då jag får träffa henne

Vi MÅSTE uppdatera varandra om hur det går!

Du anar inte hur skönt det är att höra att du är i ungefär samma sits.

• Anonym (lust)

Jo, det är svårt att komma undan med det... Bästa scenariot skulle vara att vi är på aw, är lite småfulla och hånglar, och att vi "glömmer det" nästa dag Flört 

Haha, jag längtar också till jobbet imorgon. Oavsett vad som händer så är det alltid härligt att ha lite ögongodis på jobbet!

Jaa, vi får berätta imorn hur allt har gått! Tycker också det känns jätteskönt att du befinner dig i en liknande situation. Det är ju lite svårt att prata om det med vänner och kollegor. 

• Anonym (Jobbigt nu)

Ja! Ibland är alkoholen bra att ha även om den är svår att skylla på.

Jag har berättat för en vän som lever i en homosexuell relation. Hon tyckte det var hur kul som helst och tyckte jag skulle köra på!

Dock vet jag fortfarande inte vad hon vill. Önskar jag kunde läsa tankar!

Håller tummarna för oss

• Anonym (lust)

Vad skulle du vilja att hon känner eller vill? Och vad skulle du vilja ska hända? Om du fick drömma fritt Glad

• Anonym (Jobbigt nu)

En till som är vaken och drömmer?

Oj.. Så klart önskar jag att hon känner samma som jag!

Ska kanske inte gå in på allt för snaskiga detaljer här på fl. Men:

Jag önskar att hon tar första steget och rent ut sagt bara tar mig med storm och kysser mig. Jag vill att hon ska röra vid min kropp och jag vill ta på/suga på hennes bröst och ta på hennes kropp. Jag har vissa grejer som det där med brösten och så som jag vill göra med henne. Annars vill jag mest att hon ska ta på mig. Jag vill dela säng med henne och bara ligga jämte henne inslingrad i hennes famn.

Jag vaknade nyss av att jag var genomsvettig. Hade en riktigt härlig dröm där jag drömde att jag var fastbunden och hon gjorde saker med mig.. Åh shit kan inte fatta att jag skriver detta på nätet..

Din tur!

Haha ska det fortsätta så här får vi nog skaffa varsin anonym mejladress och skriva där i stället!

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...