• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Anonym (Jobbigt nu)
    In trouble skrev 2015-02-05 14:20:54 följande:

Det förstår jag att det gjorde.

När jag läser denna tråden så kommer jag alltid att tänka på första versen i Tomas Ledins låt " du kan lita på mig " ;)

Haha! Tycker hela låten påminner om min situation!!
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 14:48:41 följande:

Haha! Tycker hela låten påminner om min situation!!

Kul med människor som tänker som man själv gör :)
  • Anonym (Jobbigt nu)

Tyvärr kära följare av denna tråd.

Efter denna dag känns allt hopp ute.

Ska försöka att lägga detta på hyllan nu.

Blev inte ens någon kram innan jag gick.

Jag förstår nu att jag troligtvis har tolkat allt fel.

Känner mig bara dum nu.

Tack för att ni har följt och peppat mig! <3

• In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 18:16:44 följande:

Känner mig bara dum nu.

Jag förstår att du känner så efter vad du skrivit om idag, MEN tycker du ska avvakta konferensen innan du avfärdar det helt och hållet.

Kram till dig
  • Trunk

Jag hoppas och tror på en fortsättning. Kram fina Ts

Nyfiken
  • Anonym (Favoritar)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 18:16:44 följande:

Känner mig bara dum nu.

Nej!!!!
    Tycker du bara skall ta det lugnt, ni skall ju ej ses på en vecka.
    Då kanske hon längtar känner saknad.

Hon kanske pratade om sin man för att hon fått kalla fötter.
    Hon pendlar säkert fram och tillbaks i sina tolkningar på dina signaler osv.

Så chilla lite och se vad som sker när ni ses igen och konferansen.

Inte avfärda så fort, tycker att dina signaltolkningar verkar ha stämt bra!
  • Trunk
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-02-06 08:01:46 följande:

Nej!!!!

Tycker du bara skall ta det lugnt, ni skall ju ej ses på en vecka.

Då kanske hon längtar känner saknad.

Hon kanske pratade om sin man för att hon fått kalla fötter.

Hon pendlar säkert fram och tillbaks i sina tolkningar på dina signaler osv.

Så chilla lite och se vad som sker när ni ses igen och konferansen.

Inte avfärda så fort, tycker att dina signaltolkningar verkar ha stämt bra!

Håller helt med! :) hoppas på en fortsättning för detta är den tråd jag tycker mest om. :)
    Nyfiken
  • Anonym (Jobbigt nu)

Vad glad jag blir när jag läser era svar!! <3<3

Jag vill inte ge upp men börjar man intala sig att allt bara är inbillning så är det svårt att få tillbaka känslan.

Jag var väldigt nedslagen igår. Tänkte mycket på henne och försökte fokusera på hennes dåliga sidor.

Är också rädd att jag har sabbat allt genom att försöka få henne svartsjuk.

Igår kändes det bara så annorlunda. Hon frågade inte så mycket som hon brukar. Så har det varit i 2-3 dagar. Innan har det alltid varit hon som startat konversation, nu är det jag.

Vi får väl se om hon saknat mig när jag kommer tillbaka på onsdag!

• Anonym (W)

Du har en pojkvän men du beskriver här dina sjuka fantasier till en annan kvinna.
    Jag tycker du ska berätta för din killa vilket lebb han är tillsammans med

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...