• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-03-10 14:27:59 följande:

Bra då.

Du ser hon behövde kanske lite distans igår av ngn anledning.

Hoppas på lunchen på Torsdag då.

Hoppas ni blir själva....

På torsdagar äter vi nästan alltid lunch själva
  • Anonym (Favoritar)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-10 15:00:32 följande:
    På torsdagar äter vi nästan alltid lunch själva
    Nice, lite extra fin då, kanske möta hennes ben med ditt under bordet....
    Ser fram emot torsdag efter lunch för update.
    Gör klart för henne att du vill äta själv med henne så att ingen "nästlar" sig in.
    Kan ni ta med hem till ngn av er kanske...
  • Störst bäst starkast

Säg till henne att du ska gå till simhallen och fråga om hon skall med. Då får du en chans att se henne naken. Kanske en lätt massage i bastun om ni är ensamma där.

• Anonym (Nike)

Hoppas även denna dag känts bra :)

• Anonym (Jobbigt nu)

Tyvärr måste jag meddela att mina känslor håller på att svalna totalt.

Jag upplever henne inte alls lika snygg längre. Har sett lite sliten ut i veckan. Hennes sätt att vara mot mig har förändrats vilket också bidragit till känslosvalnandet.

Jag har inte känt samma lust att röra vid henne.

Har hon någonsin känt något för mig så är det definitivt borta nu och jag känner detsamma.

Får se om detta är något tillfälligt eller om jag helt enkelt inte är tänd på henne längre.

Just nu lägger jag i princip allt mitt fokus på min sambo. Han är lite besviken över att jag aldrig fick till det med min kollega.

Kommer kanske ändå uppdatera om det händer något särskilt..

Kram på er <3

• 24/7

Nej va tråkigt! Gråter Jag önskar dig lycka till med allt. Tack för trevlig läsning.

• theSwan

Vilket antiklimax! Kan det va så att ni båda väntat på att den andra ska ta första steget och då ingen gjort det så spelade ni svåra båda två?

• Anonym (Favoritar)

Ta dagens lunch och säg till henne vad du har känt osv.
    Se hur hon reagerar, säger hon att det ej är ngt så är det så det är.

Att få nobben är ju ngt som man som vuxen måste kunna hantera...

//

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-03-12 08:18:10 följande:

Ta dagens lunch och säg till henne vad du har känt osv.

Se hur hon reagerar, säger hon att det ej är ngt så är det så det är.

Att få nobben är ju ngt som man som vuxen måste kunna hantera...

//

Vi hade en mysig lunch. Visst visade hon lite mer idag men jag ser ingen anledning att berätta för henne nu när det känns över för min del.
  • Kajsa3001

Hoppas att det kommer att kännas bra för dig. Jag har läst hela tråden och verkligen kunnat känna av din kåthet och känslostormar men varit rädd för att det kan  bli jobbigt med ett sådant förhållande på en arbetsplats. Jättelycka till!
    Stor puss och tack för en härlig tråd!!

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...