• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Gaskarl
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-12 16:56:55 följande:

Vi hade en mysig lunch. Visst visade hon lite mer idag men jag ser ingen anledning att berätta för henne nu när det känns över för min del.

Hmmm. Va knepigt det kan bli, all attraktion helt borta?? Ja, då var det inget me, kanske tur då att det inte hände ngt.. Men spännande har det varit... Så äkta kåta känslor, erotiskt..
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Gaskarl skrev 2015-03-12 18:18:02 följande:

Hmmm. Va knepigt det kan bli, all attraktion helt borta?? Ja, då var det inget me, kanske tur då att det inte hände ngt.. Men spännande har det varit... Så äkta kåta känslor, erotiskt..

Klart känner jag fortfarande något, blir glad när jag ser henne och hon har ju liksom en speciell plats hos mig.

Jag tror att hennes svala sätt att vara mot mig den här veckan har fått mig att förstå att hon inte vill något. På så sätt har även mina känslor svalnat.

Skulle hon kasta sig över mig skulle jag definitivt inte tacka nej. Det är också mycket möjligt att mitt intresse väcks på nytt om hennes sätt förändras.

Som det är idag känner jag bara att det är onödigt att slösa tid och energi på

En del av kommentarerna här har också fått mig att tänka om!

Men, ni som har funnits vid min sida och stöttat. Jag vet inte vad jag ska säga... Ni har varit guld värda!!

På något sätt så hoppas jag fortfarande att detta inte är slutet men jag måste försöka ställa mig in på att det är det..
  • ÄngDal

En del saker stannar bara vid fantasier. Annat tar tid att mogna. Vi får se om detta till slut blir något mer, något konkret sexigt, på riktigt. Jag håller tummarna. Du har i alla fall fångat mig med din oförblommerade kåthet. Du vore värd att hon faktiskt förför dig, jag hoppas att hon en dag låter er ta steget tillsammans...

• Anonym (Jobbigt nu)
    ÄngDal skrev 2015-03-12 20:48:18 följande:

En del saker stannar bara vid fantasier. Annat tar tid att mogna. Vi får se om detta till slut blir något mer, något konkret sexigt, på riktigt. Jag håller tummarna. Du har i alla fall fångat mig med din oförblommerade kåthet. Du vore värd att hon faktiskt förför dig, jag hoppas att hon en dag låter er ta steget tillsammans...

Haha.. Vi får väl se! Lovar att lämna en utförlig beskrivning i sådana fall!

Jag ger det morgondagen också och ser vad som händer.
  • Anonym (E)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-12 21:00:15 följande:

Du måste sluta med att slicka fitta, du gör fel.
    Dina föräldrar borde ha uppfostrat dig strängare
  • Anonym (jojo)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-12 21:00:15 följande:

Det du beskriver om att om hennes intresse verkar ha svalnat, så svalnar även det egna intresset, och tvärtom. Just att man vill ha uppmärksamheten, och att detta ökar den egna känslan. Jag önskar dig lycka till hur som helst och även om jag inte tror sista ordet är sagt i den här tråden så hoppas jag det blir bra för dig i vilket fall som helst, dvs att detta var en bra erfarenhet som du kan se tillbaka på i framtiden med glädje. 
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (jojo) skrev 2015-03-13 10:13:47 följande:

Det du beskriver om att om hennes intresse verkar ha svalnat, så svalnar även det egna intresset, och tvärtom. Just att man vill ha uppmärksamheten, och att detta ökar den egna känslan. Jag önskar dig lycka till hur som helst och även om jag inte tror sista ordet är sagt i den här tråden så hoppas jag det blir bra för dig i vilket fall som helst, dvs att detta var en bra erfarenhet som du kan se tillbaka på i framtiden med glädje. 

Har studerat hennes beteende de senaste dagarna. Hon undviker ögonkontakt, tittar åt ett annat håll när vi pratar. Förut hade hon en speciell gnista i ögonen, som att ögonen glittrade. Det är borta. Är inte alls lika kontaktsökande och håller sig tyst på sin kant. Hon kommer inte bort till mitt skrivbord lika ofta som tidigare. Antingen pratar hon från sin plats eller skjuter bak stolen litegrann.

På rasterna håller hon sig oftast nära men är inte lika intresserad av att bara lyssna på mig längre.

Komplimangerna har minskat drastiskt. Från att tidigare ha sagt flera gånger i veckan att jag är snygg eller har snygga kläder har hon denna veckan knappt sagt något..
  • Anonym (jojo)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-13 15:51:39 följande:
    Har studerat hennes beteende de senaste dagarna. Hon undviker ögonkontakt, tittar åt ett annat håll när vi pratar. Förut hade hon en speciell gnista i ögonen, som att ögonen glittrade. Det är borta. Är inte alls lika kontaktsökande och håller sig tyst på sin kant. Hon kommer inte bort till mitt skrivbord lika ofta som tidigare. Antingen pratar hon från sin plats eller skjuter bak stolen litegrann.

På rasterna håller hon sig oftast nära men är inte lika intresserad av att bara lyssna på mig längre.

Komplimangerna har minskat drastiskt. Från att tidigare ha sagt flera gånger i veckan att jag är snygg eller har snygga kläder har hon denna veckan knappt sagt något..
    Jag tänker att den som är rädd, är mindre generös. Den som vågar tro, vågar också ge. Jag tror att hon tror att du inte vill, och därmed känner hon sig dum och håller tillbaka. 
  • theSwan

Anonym (Hingsten)

Idag 15:55

Denna TS måste bara vara ett troll.

Säger sig ha pojkvän och uttrycker perversa slicka fitta fantasier om nån gammal sliten kvinnlig chef.

Läs tråden! Ett råd

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...