• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Joverix

Jag tycker att du är så modig TS, helt rätt agerat att våga fråga om hon vill gå vidare och inte släta över saken. Även om det nu inte skulle bli något mer så har du gått 'all in' och det tror jag kommer att kännas bra i slutändan.

• Anonym (Liselott)

Du har ett öppet förhållande med din man säger du. Vad gör du om hon blir kär i dig? Det är inte alls säkert att Hon vill ha ett öppet förhållande. Hon kanske vill ha dig för sig själv.
    "Sen åkte du hem och hade skön sex med din man". Är hon kanske bara en krydda för dig i relationen till din man? Eller tvärtom?
    Många män brukat tycka sånt här är lite sexigt, tills tjejen väljer att lämna killen för en djupare relation med en annan tjej. Eller om kvinnan faller djupare för dig och vill leva med dig men du väljer din man. Då blir det kul på jobbet!
    Jag ser verkligen framemot uppföljningen av den här flörten. Och jag hoppas du fortsätter att skriva när/om allt brakar. Ni är tre stycken i den här sörjan och förr eller senare kommer minst en av er att få hjärtat krossat är jag ganska övertygad om. Jag ser inget hinder i själva åldersskillnaden utan det faktum att det är en person för mycket med i den här ekvationen. Hur har du tänkt ang. det?

• Anonym (Liselott)

Oj visst var ni fyra stycken, hon hade väl också en karl?

• Anonym (Nike)

TS, strunta i alla muppar som skriver här :) vi är fler glada och öppensinnade människor som följer den här tråden än alla dessa troll. Förstår om det känns motigt att skriva när dessa individer infekterar denna underbara tråd! Men som sagt, bara ignorera fullt ut, även om det är svårt!

• Anonym (neeeej)

Håller med Nike. Fattar inte ens hur de orkar. -.- är så glaaaad för din skull! Nu håller vi alla tummar och tår för att det ska bli Bättre och att relationen mellan er utvecklas mer! ;) men måste bara fråga - drog hon verkligen in dig?? Snacka om att "planera" , tyckte den meningen/händelsen var rolig, man kan liksom inte låta bli att le.;) Jag får faktiskt en känsla av att hon kanske läser den här tråden!!! Eller typ tänk om? :)

• Sluta otrogen

Mycket riktigt! 4st varav en som förstör för flera

Medans ts skapar en sagoberättelse för er hetsar hon Samtidigt fram en otrohets konflikt.

Jag hoppas den den förfördes man tar tag i saken och får slut på detta trams

Ts sluta förstör för andra

• theSwan

Härligt! Vilken fantastisk kväll!

Hon måste ha laddat länge då det var hon som bjöd ut dig och sen kysste dig!

Hoppas att hennes man är öppensinnad för er som din man är.

Tack för att du uppdaterar oss så vi får följa er resa!

• maber

älskar den här tråden och kunde inte låta bli att sträck läsa den
    hoppas du fortsätter att skriva och uppdatera
    jag är glad för er skull

herre i mitt eget hus tills gästerna har gått
  • In trouble
    Sluta otrogen skrev 2015-03-27 23:16:25 följande:

Mycket riktigt! 4st varav en som förstör för flera

Medans ts skapar en sagoberättelse för er hetsar hon Samtidigt fram en otrohets konflikt.

Jag hoppas den den förfördes man tar tag i saken och får slut på detta trams

Ts sluta förstör för andra

Sluta våldföra dig på det svenska språket.

Lär dig skriva innan du skriver. Att inte behärska skrift innan man predikar moral är så ett mycket värre brott än det som du anklagar TS för
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...