• Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

• Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
  • Gaskarl
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-25 13:06:16 följande:

Jag uppdaterar mer ikväll.

Kan säga att relationen har utvecklats på ett mycket positivt sätt.

Vi är helt på det klara med att vi båda är mycket attraherade av varandra. Osäkerhet råder kring hur långt vi är beredda att gå.

Och ja, vi har kysst varandra!

Äntligen, vad härligt..
  • Anonym (Trådstartaren)
    Anonym (Liselott) skrev 2015-03-25 14:18:12 följande:

Hur gamla är ni?

Jag är 30 och hon är snart 60...
  • Anonym (Go for it)
    Anonym (A) skrev 2015-03-25 14:59:55 följande:
    Du kanske har svårt för att läsa?
    Ts tog ju den gamla damen på muttan på senaste träffen.
    Hon verkar vara en riktig pervers homotjej.
    Det inlägg du syftar på har tagits bort eftersom det skrevs av en person som utgav sig för att vara TS men egentligen bara lever ett väldigt tragiskt liv och är avundsjuk på TS. 
  • Anonym (Trådstartaren)
    Anonym (A) skrev 2015-03-25 15:28:33 följande:

Vad menar du?

TS har ju skrivit allt från att hon är förälskad i kollegan till att hon haft sex offentligt med henne.

När hon skrev att hon skulle ta den äldre damen på brösten och att hon fingerpullat henne så fick jag nog av den här tråden.

TS verkar vara pervers.

Jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga (det lilla du har kvar) och lämnar den här tråden nu.

Ingen är intresserad av det du har att säga.

Konstigt också att du inte hade några synpunkter när jag valde att inte skriva någon uppdatering, då borde du ju vara glad och nöjd över att slippa höra. Men nej, inte ett ljud. Det måste vara så frustrerande för dig att känna dig tvungen att läsa, och dessutom skriva, i en tråd som du äcklas så mycket av.

Dessutom KAN man inte ha något liv när man hela tiden måste skapa nya konton, och även olika epost, för att kunna kommentera under olika nicknames. Tragiskt.

Jag tycker du ska försöka ta tag i ditt liv. Ett arbete borde vara rätt väg.

Jag vet inte vem som tvingar dig att läsa tråden.

Ingen blir gladare än vi om du struntar i att läsa och kommentera.

Jag är väl medveten om att jag kommer sprida mer gödsel på gödselstacken med detta inlägg men jag måste skriva vad jag tycker.

Nu när jag har gjort det får du mer än gärna fortsätta med dina patetiska inlägg för jag kommer inte läsa dem. Kommer också anmäla alla dina inlägg.
  • Anonym (Go for it)
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-25 16:00:22 följande:
    Jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga (det lilla du har kvar) och lämnar den här tråden nu.

Konstigt också att du inte hade några synpunkter när jag valde att inte skriva någon uppdatering, då borde du ju vara glad och nöjd över att slippa höra. Men nej, inte ett ljud. Det måste vara så frustrerande för dig att känna dig tvungen att läsa, och dessutom skriva, i en tråd som du äcklas så mycket av.

Dessutom KAN man inte ha något liv när man hela tiden måste skapa nya konton, och även olika epost, för att kunna kommentera under olika nicknames. Tragiskt.

Jag är väl medveten om att jag kommer sprida mer gödsel på gödselstacken med detta inlägg men jag måste skriva vad jag tycker.

Nu när jag har gjort det får du mer än gärna fortsätta med dina patetiska inlägg för jag kommer inte läsa dem. Kommer också anmäla alla dina inlägg.
    Helt rätt! 

Det är faktiskt sorgligt att personen har ett så meningslöst liv att hen tycker det är värt att hålla på med detta löjliga beteende. 

Vill även säga att jag nu anmält ett tiotal inlägg och är mycket nöjd med att ett efter ett försvinner :)

Dessutom är jag väldigt nyfiken på en uppdatering från dig! :D
  • Anonym (jojo)
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-25 13:06:16 följande:

Jag uppdaterar mer ikväll.

Kan säga att relationen har utvecklats på ett mycket positivt sätt.

Vi är helt på det klara med att vi båda är mycket attraherade av varandra. Osäkerhet råder kring hur långt vi är beredda att gå.

Och ja, vi har kysst varandra!

Hjälp. vad spännande! Ser fram emot att läsa i kväll. Bry dig inte om småkillarna som försöker störa här. De inläggen plockas ju bort allteftersom.

Så härligt att det gått så bra för er!
  • Anonym (Tintomara)

Snälla, kan inte någon bara blocka dem från FL, deras mailadresser måste ju synas någonstans, eller....?

• Pappman
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-25 16:00:22 följande:

Tycker helt klart att det är en spännande tråd, men förstår inte att du låter dig provoceras av idiotinläggen.

Låt dem rinna av som vatten rinner av en sten.

Obesvarade så är det bara en lallande dåre.
  • ÄngDal

TS, tekniskt sett är det kväll om 13 minuter...en del skulle hävda att vi glider över i kväll redan vid 17-tiden... ;)

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...