Inlägg från: pannkakan87 |Visa alla inlägg
  • pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Qem skrev 2015-09-15 10:51:31 följande:

Blir så frustrerad över min kropp! Brukar vanligtvis få äggviteflytningar vid ä i kanske max två dagar. Den här gången har det hållt på sedan i fredags, är alltså inne på femte dagen med sådana flytningar! Är det normalt? Kan kroppen tillverka sådana flytningar när man inte har äl? Har så oregelbunden cykel att det är det enda tecken jag har för att veta när äl är, och så drar det ut så på det! Blir så frustrerad...

Jag hade flytningar mellan äl och bim när jag var gravid sist
  • pannkakan87
    Maalon skrev 2015-09-15 14:58:24 följande:
    Kryssar fingrarna för att ni plussar så snart som möjligt <3 
    Tack! Hjärta
  • pannkakan87
    skatergirl81 skrev 2015-09-15 23:22:37 följande:
    Det förstår jag! Längtar tills det är vår tur! Förhoppningsvis är jag gravid när det är dags för ditt nästa ul
    När har du bim? Jag har den 2/10
  • pannkakan87
    skatergirl81 skrev 2015-09-16 13:11:58 följande:
    Då har vi samma bim smile1.gif

Ni ville inte vänta tills du pluggat klart nu när det blev som det blev?
    Nää nu blev vi sugna bägge två
  • pannkakan87
    skatergirl81 skrev 2015-09-16 22:15:49 följande:
    Ja ingen idé att vänta. Jag fick smiley-fejset på ältest idag! Kommer bli en lång väntan till bim sen...veckorna går fort men man tänker på det ofta.
    Håller tummarna! Svårt att inte tänka på det haha. 
  • pannkakan87
    Qem skrev 2015-09-22 13:51:20 följande:

I väntan på bim. Är det vanligt att man tappar saker tidigt i graviditeten? Extremt tidigt nu iofs om jag nu öht är gravid.. Idag har jag under jobbets fyra timmar tappat fyra saker. Väldigt ovanligt för mig, och dessutom har jag ett jobb där jag knappt ens håller i lösa föremål :/ eller så har jag helt enkelt en klumpig dag...

När har du bim? :) känner du av nåt mer symptom?
  • pannkakan87

Här kom första mensen igår efter missfallet. Så den 21 är det äl igen och i november hoppas vi ännu ett efterlängtat plus som kan gå hela vägen denna gång.

• pannkakan87

Är det någon här som vet om man kan göra tidigt vul på Lovisamottagningen? Typ i vecka 9 eller nåt? Är inte gravid men tänkte sen när jag blir det igen.

• pannkakan87

Här är det ägglossning på gång denna vecka (kör med natural cycles) så nu myser vi på och hoppas på ett nytt plus i november! Tyst 

Hur går det själv Jozzan?

Har så himla svårt med äl-testerna, de ger inget utslag men jag känner att äl är på g och enligt tempen så är den ju också det.. Men vi får väl se om de ger något utslag innan veckan är slut för då ska i alla fall äl har skett. Är det bara jag som har svårt med ältester? :/

• pannkakan87
    skatergirl81 skrev 2015-10-20 17:11:50 följande:

Jag fick ingen äl denna månad..känna ju lagom kul..en månad bortkastad!

Hur vet du det?:/ tempar du?
  • pannkakan87
    Crazy catlady skrev 2015-12-04 15:08:05 följande:

Hoppar gärna in här :)

Norrköpingstjej som försöker få till ett pluss ..

Har äl i helgen eller måndag o hoppas på pluss på Bim 21 dec :) skulle vara en fin julklapp till kärleken. . Hihi

Kul är också från norrpan ;) har inte äl förrän 15e dock! Lycka till i helgen hehe!
  • pannkakan87

Jag är gravid i vecka 28 och väntar en liten flicka efter sommaren. :)
    Grattis till graviditeter och bebis och jag håller tummar och tår för att ni andra inte behöver vänta länge till utan får ett fint plus nu i sommar. Kram på er allihop!

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016