Maalon skrev 2015-08-16 06:48:06 följande:
Kan tänka mig att jag blir likadan när jag närmar mig vecka 12, kommer nojja som tusan säkert. Din bebis börjar ju bli stor nu, 10 veckor är lång tid liksom, och nu kan jag tänka mig att känslan är mer att den är DIN bebis, att du är mer medveten om att DU ska ha barn? Men som sagt, oddsen med oss :)
Har din mage börjat växa något än?
Gläder mig så mycket tills magen växer ikapp brösten. Jag ser så dum ut just nu, en liten 59 kilos-person med F-kupa......
Ja nu fyller livmodern ut hela bäckenet enligt min app. :) Lite spännande att tänka på! Magen har vuxit som bara den. Jag är helt klart en som får mage tidigt men det kan också ha att göra med att jag inte har kräkts något utan istället ätit väldigt mycket sedan dag 1. Hur som helst så funkar väldigt få brallor så det blir att handla gravidbrallor denna eller nästa vecka. :) Går ju trots allt in i vecka 12 på lördag så då tycker jag det känns ok att köpa. Kommer ju bara bli större!
Mina tuttar har vuxit en stl, men bara från b till c så det är inget som andra ser så mycket kanske. Mer att jag känner av det i klänningar och sånt som jag inte kan ha över bysten längre - trist!
Vilken vecka är du i nu igen? När ditt bf? :)