Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Hej! Hoppar in här! Har BF 24/11. Är 36 år, och har två barn (07 och 08). Är i v 4+4 nu. Väntar med spänning på VUL som jag bokade in till 13/4, och då är jag v 7+4.
Hej! Hoppar in här! Har BF 24/11. Är 36 år, och har två barn (07 och 08). Är i v 4+4 nu. Väntar med spänning på VUL som jag bokade in till 13/4, och då är jag v 7+4.
Lägger in mig i BF-listan :)
BF-lista
24/11 - Miaomiao
29/11 - HCS
29/11 - Mikaela90
29/11 - MelinaG
30/11 - Nimmi
Hej svejs ð???kan jag hoppa in hos er?
Har Bf 23/11 och ett par barn sedan tidigare.
Pojke -99
Flicka -00
Änglason -12
Pojke -13
Flicka -14
Och så idag i v 5+0.
Med tanke på vul
Får vem som helst göra det? Funderar lite då jag inte vart erbjuden det när jag var gravid med dottern. Men det kanske är något man måste påpeka själv?
Hej alla! 4+5 här och känner inget idag! Har gått ner lite i vikt dock, och detta är välkommet. Flyttade mitt VUL till 10/4 istället, då borde jag vara i 7+1 och borde kunna se hjärtat! Vi ska hem till våra bästisar dagen därpå och jag vill gärna berätta för dem då, men vill se hjärtat först :)
Hej tjejer! Ni behöver inte vara oroliga för alkoholen, mögeostarna och ibuprofen som ni han ta innan ni fick plus. Det var väldigt tidigt för att de skulle orsaka någon skada för barnet. Jag har massa kompisar som var i samma sits och följde friska barn.
Själv är jag i 5+0 nu, äntligen! Ska på VUL den 10:e - mindre än två veckor dit!
Hej tjejer! 5+3 här. Lätt illamående och igår var det första gången jag var tvungen att gå upp och gå på toa mitt i natten, händer aldrig annars, så nu börjar det antar jag :-/ Jag hade inte heller några symtom så här tidigt i mina förra graviditeter. Symtomen började först i v 7. VUL om 12 dagar!! Pirrigt!! Ser det bra ut då så berättar vi för våra föräldrar och våra bästa vänner. Alla andra får veta efter RUL :)
Tjejer! En fråga! Dricker ni kaffe? Jag älskar kaffe, men dricker nu 1-2 koppar per dag. Har köpt kofeinfritt också. Hur ser ni på kaffe?
Hej! Väntar mitt 4:e barn och har bf 1/12
Nån mer än jag som har flera barn?
Jag har 1pojke och 2 flickor
Får se om jag måste lämna er. Började blöda nu på förmiddagen ljusrosa och har mensvärk. Känner inget i brösten och illamåendet har minskat så tidigt mf är nog ett faktum...