Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
hej tjejer! så kul att se att fler har hunnit att göra VUL och sett hjärtan slå, vilken underbar känsla. Och ja, risken för missfall ska ju vara mindre om man har sett hjärtat slå, men jag vet inte hur mycket mindre.
JennyHjortron, välkommen. Känner igen känslan, har själv fått MA ganska nyligen och är livrädd. Kommer nog att kunna slappna av först när 12 veckorna har passerat, vilket betyder 4 veckor till för mig (är i 8+0 idag).
Illamående varje dag, men har inte behövt kräkas en enda gång, så jag får väl vara glad. Tror att det var så med mina tidigare två graviditeter - lätt illamående men inga kräkningar.
Tröttheten är extrem, somnar nästan på jobbet varje dag. Åkte hem lite tidigare igår och bad maken att ta hand om barnen för att jag skulle få sova en timme.
På hälsosamtalet sa de till mig att jag skulle börja träna. Har ju ett gymkort som jag inte har använt på ett tag. Men hur ska jag få till träningarna om jag knappt hinner med jobbet och familjen. Har iaf bokat in mig till på lördag, ska gå på bodybalance, få se om det hjälper mig att komma igång. Äter hela tiden och har gått upp ett kilo.