Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Då hoppar jag in här också =) med bf 28/11
Då hoppar jag in här också =) med bf 28/11
Jag har redan bokat tid på Mvc. Den 9:e april 13:00
Sambon blev glad och shockad när jag berätta. Kom precis ut från toa med resultatet när han ringde. Sa bara hej det är ett plus...sen var vi tysta båda två en lång stund.
Köpte idag en dopler så jag kan lyssna på hjärtat sen. 200kr tyckte ja var rätt okej. Endast använd 2 gr
Bokade tid för inskrivningen 13/4 :)) glad att det är gjort nu.
Vad kostar tidigt ultraljud i Göteborg någon som vet? Och vart man kan göra det?
Vad är det dom tittar på?
Fundersam mamma här. Känner mig inte gravid för fem öre :-S kan hugga till i gömsken (stavning?) om jag reser mig för fort men annars e allt som vanligt. Var tvungen att testa igen i förgår för att va säker ^^
Men har sedan jag plussade vart konstant dålig i magen. Bubblig o lös o ibland ont... Kan det va pga graviditeten? :-S
Jo jag var illamående förut men det gick över. Kan bli liite illamående om jag är hungrig el om jag känner en speciell lukt. Men övrigt mår jag bra. Testade igen o det kom ett pluss på 3 sek, så skönt.
Skönt att höra att fler e konstiga i men också ^^
Tyvärr besök på akuten igår och ett MF har satt igång nu.
Så ett X i nov -14 och MF mars -15.
Kram till er alla!
Vill dela med mig en hemsk upplevelse som jag hade igår kväll.
Var hos mamma och skulle ta bussen hem på kvällen med barnen. Dotter gick in i bussen och jag var på väg in så stängde busschaffören dörrarna.
Jag började slå på dörren så chauffören skulle öppna men NEJ !!!!!
Min dotter var ensam i bussen. Chauffören bara körde iväg utan att säga att den inge var i trafik mer.
Lämnade min lilla i barnvagnen och började springa efter bussen. Sprang 200 meter minst innan den upptäckte min dotter ensam o bussen och bestämde säg för att stanna.
När jag kom fram jag skrik som en galning på busschauffören. Hade värsta hjärtklappningen.
Hade huvudet hjärtat på 3 olika ställen. Dotter på bussen, dotter vid hållplatsen och bebisen i magen.
Kommer aldrig glömma den dagen.
Min äldsta dotter grät av rädsla.
Busscauffören : jag såg inte din dotter fören hon grät och kom fram. Och hon påstod att hon var tvungen att köra i väg eftersom hon inte var i trafik. Fast jag slog på dörren. Och hon gjorde ingen annons. !!!!
Tänker ringa och anmäla men vet inte vart jag ska ringa. Bor i Göteborg .
Är det västtrafik man ringer ?!
En fråga : eftersom jag sprang mycket och stressade upp mig, kommer det att hända någonting med bebisen i magen. ?
Tjejer! En fråga! Dricker ni kaffe? Jag älskar kaffe, men dricker nu 1-2 koppar per dag. Har köpt kofeinfritt också. Hur ser ni på kaffe?
BF-lista
23/11 - Fairytale01
24/11 - Miaomiao
24/11 - CeElSu
24/11 - eihr
25/11 - EJai
26/11 - fridilie
27/11 - LindaM
27/11 - Spjutt
27/11 - ELG
28/11 - Thegiirl
29/11 - HCS
29/11 - Mikaela90
29/11 - MelinaG
29/11 - Knasen85
30/11 - Nimmi
30/11 - miela33
1/12 - dalin79
3/12 - LilaLove
3/12 - aeberg
? - Globertrotter90
? - frida1991
4/12 - Denisevictoria
4/12 - Johanna90
5/12 - Knasbollen81
Skrivit in er nya! Har jag missat någon så hojta till! Välkomna!