• Thegiirl

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

HCS skrev 2015-05-04 16:04:39 följande:

Plussade idag igen på äl+9. Så glad! smile1.gif

Hoppas det går bra för alla här inne!! 

Åh grattis ???? hoppas denna stannar!
  • Thegiirl

Mvc idag...mest bara information :-/ ska dit igen den 5/6 för att lyssna på hjärtat. Känner mig totalt ogravid sen bokade vi rul den 2/7 såå långt till dess -.- och sen en Mvc tillfälle till den 14/8. Hoppas magen eller rörelser kommer SNART!!

• Thegiirl
    Nimmi skrev 2015-05-08 09:44:07 följande:
    Jag känner mig också som ogravid. Var på ultraljud idag hos barnmorskan. Hon kunde se hjärtat slå men kunde inte få en helhet bild på bebisen och trodde även att jag var mindre än vecka 10+3

Fick en nu tid till läkaren 19/5. Blev faktist besviken. Hade hoppats på att barnet mår bra och en bild.

Föresten vi bokade rul till 2/7 med.

Vart bor du?
    Bor i Mölndal men ska strax flytta till Frölunda. (Gbg) så ska till östra på Rul

Dudå?
  • Thegiirl
    Nimmi skrev 2015-05-08 13:49:53 följande:
    Bor Hjällbo :))) ska också till östra

Jag ska vara där kl 10:30 :))
    Coolt vi ska dit 13:45
  • Thegiirl

Har samma barnmorska nu som vid min förra graviditet, just för att hon e så bra. Har alltid haft lite extra på kroppen o har lätt att gå upp men hon har aldrig påpekat vikten någon gång. Bara frågat hur jag känner mig, hur jag mår mm

• Thegiirl

Någon som börjat få mage? är i v 12 (11+1) och ingenting syns. Känner mig totalt ogravid. Glömmer bort det stundtals

• Thegiirl

Också köpt mig en doppler och väntar nu intensivt på v 14 v 12 (11+5) nu så snart!

• Thegiirl

Känner igen de där. Kan inte äta stekt kött. Grillar är toppen men inte stekt. Grytor går bra. Hoppas det ger sig lite så du iaf kan äta grillat nu till sommaren

• Thegiirl

Misstankar om missfall på g :-/ vart inne på akuten igår men dom sa bara att det blöder för lite och är för små klumpar :-S så dom trodde att det var för att moderkakan flyttar sig. V 13 (12+4) :-/ har tid till läkaren på Mvc på måndag. Hoppas jag slutar blöda till dess o få se ett litet hjärta på måndag <3

• Thegiirl
    MissPin skrev 2015-05-21 08:48:22 följande:
    :( så dom ville inte ens kolla med ultraljud på akuten? Hoppas det går bra på måndag!
    Nee, dom sa att det var så lång väntetid. 4-5 timmars väntetid. Så dom tyckte de var bättre att jag åkte hem o sov. Alla värden var bra iaf.

Har dock kommit mycket o stora klumpar, ser ut som levrat blod, nu på förmiddagen har nog aldrig velat att helgen ska gå så fort som jag vill nu
  • Thegiirl

Har faktiskt inte så ont. Kommer lite dov smärta vid äggstockarna lite då o då. Typ en gång i halvtimmen. Men det kommer mycket klumpar :-/

• Thegiirl

Uppdatering. Mera smärta men fortfarande att det kommer o går. Mer o mer säker på missfall :-/ dock är jag inte säker förrän på måndag.

• Thegiirl

Hej tjejer. Jag har nästan helt slutat blöda efter mitt misstänkta missfall. vilket i sig är (vad jag hört) väldigt konstigt. Alla jag pratat med säger att man vid ett missfall ska ha ont, blöda Mycket och få massa klumpar och att man blöder länge efteråt, flera veckor. Men jag små blödde tisdag-onsdag, sen började lite små klumpar o lite dov smärta på onsdagskvällen. åkte in men dom skickade hem mig som sagt då jag " inte blödde tillräckligt" för ett missfall =/ och torsdag efter middag kom en större klump ( 7x3 cm ) vart efter jag nästintill helt sluta blöda. och sedan dess bara minskat o nu typ inget. Vågar inget hoppas men blir endå lite fundersam och lite orolig varför jag annars skulle blött så mycket... Tvillingar där ena tvillingen inte klarat sig ? Vad tycker och tror ni tjejer? behöver råd att klara tiden som e kvar till måndag kl 2!

• Thegiirl

Behövde knappt ta värktablett, så speciellt ont hade jag inte. Gick runt o handlade samma dag. Tog ett test nu på morgonen och det vart ett starkt plus...

Har nedräkning, tiden kan inte gå snabbt nog!

• Thegiirl

Tyvärr missfall blir 2 lugnare månader nu med flytt,midsommarfirande o kalas innan vi försöker igen.

Önskar all lycka till er alla <3

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!