Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Haft ännu en blödning i helgen så idag ska jag få göra ultraljud och se om det finns något där inne. Är i vecka 8+5.
Haft ännu en blödning i helgen så idag ska jag få göra ultraljud och se om det finns något där inne. Är i vecka 8+5.
Har nyss varit på VUL, nu känns allt mycket bättre. Där på skärmen var en 21mm lång liten böna med pickande hjärta ??
Brösten - Har ni märkt något med era bröst? Har inget tidigare känns men har märkt den senaste veckan att dom börjat ömma och dom är större. Gör ont i dom mot kvällen ( som nu) för kupan är för liten. Har haft samma bh sedan dottern föddes ( okt-13) o den passar på morgonen ^^
Sen jag slutade amma dottern då hon självmant sluta vid 6-7 månaders ålder så har jag inte slutat producera mjölk. Har alltid kunnat klämma ut några droppar ^^ hehe lite roligt men har börjat fundera om det kan påverka amningen med nästa ? Ska kolla nästa mvc besök men är såå långt kvar, 7:maj
Hur har ni det med sexlusten? Har ni sex och hur ofta isf?
Likt samma som min förra graviditet flög min sexlust iväg så fort jag plussat :-/ lite halv segt då sambon vill ha sex 1-2 gr/vecka. Blir Max 1 gång i veckan (efter mycket tjat från honom) tyvärr men känner mig nästan äcklad av tanken på sex :-S
Allt såg bra ut på VUL! :)
Vår son kommer va ca 2,5 när bebisen kommer. Tror ni vi behöver syskonvagn? Vi har en rätt vild 2 åring nu, jag kan tex inte handla med honom om han är lös, haha! Kanske får bli en syskonvagn. Babyproffsen har rea här nu så ska passa på att kolla där idag.
Har ni andra tänkt på det här med vagn?
Då jag har lite mage sedan innan jag blev gravid så märker ingen bebismage smååt väldigt mycket dom veckorna jag mådde illa så gick upp lite för mycket (4-5 kg) så det gör ju sin del att dölja eventuell bebismage :-/
Vecka 10 även för mig (9+4)
Lycka!! Allt såg jätte bra ut, bebisen sparkade och viftade med armarna. Vart framflyttad en dag så 9+4 nu