• MissPin

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Jag vill också vara med. Vi har försökt i 1 år och har på det året fått 2 missfall, så jag hoppas att det ska gå bra den här gången! Det är andra barnet. Bf är 29/11 :)

Imorgon ska jag ringa och boka ett vul.

• MissPin
    frida1991 skrev 2015-03-30 21:16:31 följande:

Kanske känslig fråga för er som fått missfall (ni behöver inte svara) men i vilken vecka fick ni era missfall?

Första var i vecka 11+2, andra i vecka 9+0. Så jag hoppas på att komma till vecka 13 och att allt ser bra ut den här gången, då kommer jag nog slappna av mer. :)
  • MissPin
    HCS skrev 2015-04-01 10:16:05 följande:

Får se om jag måste lämna er. Började blöda nu på förmiddagen ljusrosa och har mensvärk. smile4.gif Känner inget i brösten och illamåendet har minskat så tidigt mf är nog ett faktum...

Men usch vad hemskt! Förstår att du blir orolig. Det måste ju inte betyda missfall, man kan blöda lite och att det går bra ändå. Kramar!
  • MissPin

Jag har en hemsk halsbränna, supersvullna och ömma bröst. Men det känns bra, känner mig gravid! Mår illa när jag inte äter, så jag småäter hela tiden.

• MissPin

Vilken hemsk natt jag har haft! Har legat vaken i 4 timmar pga extremt illamående. Usch! Men när jag väl somnade så fick jag en mysig dröm, drömde att vi fick en liten tjej :)

• MissPin
    HCS skrev 2015-04-03 16:53:09 följande:
    Tyvärr blev det ingen novemberbebis här. Har inte varit i kontakt med vården men "mensen" är i full gång sen onsdag kväll och jag har haft mensvärk av och till. Testade i morse och fick detta svaga, skulle varit 5+4 idag.. Så vi får hoppas på ägglossning längre fram! 

Lycka till alla! <3

Jättetråkigt! :( hoppas det tar sig snart för er igen och att det går bra! Lycka till!
  • MissPin

Jag har bokat tid för ultraljud den 27 april. Inskrivning den 19 maj. Längtar tills ultraljudet och hoppas så att det finns nån som lever den här gången! Sen ska jag bara njuta!

Ska ni andra på något ultraljud innan rul? Någon som ska göra kub?

• MissPin
    NatalieWB skrev 2015-04-03 22:58:33 följande:
    Hur kommer det sig att du får göra ultraljud så tidigt? Hade jag oxå velat göra Oskyldig vill se så det ser fint ut! Detta är första gången för mig så blir tokig på minsta lilla och är nästan rädd för att gå på toa för att sedan upptäcka att man blöder eller något Skäms
    BF 2015-10-28
    För att jag har fått 2 missfall på rad. Så svårt att slappna av den här gången. Ja, jag förstår att du vill se så allt ser bra ut! Tycker alla borde få i alla fall 2 ultraljud.
  • MissPin
    MelinaG skrev 2015-04-03 23:24:30 följande:
    Har bokat ultraljud på onsdag (privat). 6+3, så hoppas att man kan se hjärtat slå då?
    Spännande! Hoppas det går bra. Du kanske får en bild med då :)
  • MissPin
    NatalieWB skrev 2015-04-04 09:14:18 följande:
    Jaha där ser man. Kan man inte kräva en tidigare undersökning då? Eller dem kanske kan neka en det? Obestämd Håller med! Känns som om man får vänta så länge till första undersökningen.
    BF 2015-10-28
    Eftersom jag fått 2 missfall så får jag ju en tidigare undersökning. Annars får man nog ingen, men man kan ju gå privat! :)
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!