• MissPin

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Miaomiao skrev 2015-05-13 10:25:40 följande:
    Jag har RUL 6/7. Lång tid kvar. MEN jag har KUB idag! Nervös!!
    Lycka till idag!
  • MissPin
    Miaomiao skrev 2015-05-13 19:29:48 följande:

Nu har jag varit på KUB! Allt såg bra ut och jag fick låg risk dessutom, helt underbart! Blev framflyttad en dag, är tydligen i 12+1 nu, och BF är 23/11.

Underbart!
  • MissPin

På kvällen ser jag gravid ut, då är magen svullen. Men känns inte som någon bebismage. På morgonen när jag ligger ner är magen helt platt och har svårt att förstå att det bor någon där inne. Har funderat på att köpa en doppler, men hittar jag inte hjärtljuden med den så blir jag ju väldigt orolig.

• MissPin
    Miaomiao skrev 2015-05-19 21:00:57 följande:
    Underbart! 23:e juni är ju snart, drygt en månad kvar. 
    Själv fick jag tid för RUL 6/7 och då har det gått 20 hela veckor för min del, känns sent!
    Ja! Jag sa att jag gärna vill ha en tid så tidigt det går, för jag är orolig att det är något fel. Så jag kommer vara i 17+0 då. förstår att det känns sent!
  • MissPin
    Miaomiao skrev 2015-05-20 10:00:13 följande:

Nu ni tjejer, nu har jag varit och lämnat blod till NIPT test, så om 1-2 veckor vet vi vilket kön det är :)

Åh vad spännande!
  • MissPin
    Thegiirl skrev 2015-05-21 07:00:07 följande:

Misstankar om missfall på g :-/ vart inne på akuten igår men dom sa bara att det blöder för lite och är för små klumpar :-S så dom trodde att det var för att moderkakan flyttar sig. V 13 (12+4) :-/ har tid till läkaren på Mvc på måndag. Hoppas jag slutar blöda till dess o få se ett litet hjärta på måndag <3

:( så dom ville inte ens kolla med ultraljud på akuten? Hoppas det går bra på måndag!
  • MissPin
    Thegiirl skrev 2015-05-21 10:29:57 följande:
    Nee, dom sa att det var så lång väntetid. 4-5 timmars väntetid. Så dom tyckte de var bättre att jag åkte hem o sov. Alla värden var bra iaf.

Har dock kommit mycket o stora klumpar, ser ut som levrat blod, nu på förmiddagen smile4.gif har nog aldrig velat att helgen ska gå så fort som jag vill nu
    Har du ont? Jag har haft väldigt ont vid mina missfall. Usch, förstår att du vill ha måndag nu! Hoppas verkligen att allt går bra för dig.
  • MissPin
    Thegiirl skrev 2015-05-21 14:55:36 följande:

Uppdatering. Mera smärta men fortfarande att det kommer o går. Mer o mer säker på missfall :-/ dock är jag inte säker förrän på måndag.

Men åk in till akuten igen och säg att du har ont. Det kanske inte är så lång väntetid nu. Så slipper du tänka på detta hela helgen, tänk vad skönt om allt är som det ska.
  • MissPin
    Thegiirl skrev 2015-05-22 09:23:20 följande:

Jag får tacka för mig då jag till 98 % är säker på missfall känner att jag får lämna denna underbara gruppen. Hoppas ni alla får underbara bebisar <3 

Åhnej vad tråkigt! :( hoppas det blir en bebis för dig 2016 istället! :)
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!