BF december 2015 :-)
Var på tidigt VUL idag på grund av minimalt blodblandade flytningar (helt ofarligt var det) Dock visade det sig att vi ska ha tvillingar!!! Otroligt chockerande men jättekul
Är det fler som väntar tvillingar här?
Var på tidigt VUL idag på grund av minimalt blodblandade flytningar (helt ofarligt var det) Dock visade det sig att vi ska ha tvillingar!!! Otroligt chockerande men jättekul
Är det fler som väntar tvillingar här?
Jag har mått lite illa till och från, började i v6 (v7 idag :)). Har kunnat hantera det och inte handikappande men liksom obehagligt, har sluppit kräkas.
Tänkte boka in första hälsosamtal hos BM närmsta 2 veckorna... Hur har ni gjort?
Jag har smyg läst eran tråd ett tag. Och äntligen kan jag också skriva här att jag har bf i december
Mitt 3e
är såå lycklig!!
Hoppsan, det blev ändå att jag bokades in på hälsosamtal nu på onsdag :). Lite pirrigt ändå - vilka andra har varit/ska dit snart?
Jag hade också en blödning igår, blev alldeles iskall (var rött och som början på mens liksom), men det var bara då nu ingenting och inga klumpar eller så. Tyckte symtomen avtog igår men idag börjar jag känna mer i brösten igen och vill inte äta så mycket pga lätt illamående så tror ändå (tills motsatsen bevisas!) att det faller under den breda kategorin "normalt"... Ska diskutera med BM på hälsosamtalet idag. Ringde gyn igår och de tyckte jag kunde avvakta eftersom blödningen slutat, att det var vanligt med blödningar i början av graviditeten (googlade fram att drygt 1/4 som blivit fullgångna haft blödning i tidig graviditet). Så försöker tänka positivt (lättare sagt än gjort ;)).
Alltså jag mår skitdåligt !!
Vet inte vad det är,men är alldeles matt,skakig i knäna,helt ostadig,yr och ont i huvudet.....hjärtat slår i över 100 slag i minuten 105-128 .... och jättehårt!
Detta har hållit på nästan hela veckan nu :/