BF december 2015 :-)
Beställde precis en tub progesterall, någon annan som har någon erfarenhet av den?
Beställde precis en tub progesterall, någon annan som har någon erfarenhet av den?
Alltså jisses vad min mage har vuxit. Den börjar redan bli svår att dölja! Har lite hull på magen sedan innan så det gör att den ser ännu större ut :P Till och med sambon la märke till hur väl den syns, och han brukar aldrig lägga märke till saker och ting :) Supermysigt förstås, men eftersom vi vill vänta 6 veckor till med att berätta för allmänheten så kommer det lite svårt att dölja, speciellt nu när man går mot mer lättklädda tider (familjen får dock veta om 2 veckor ungefär)
Hej. Imorgon går jag in i v 6+0. Har lyckats bli gravida på vårt 4e ivf-försök så hoppas detta går vägen.
Beräknad 21/12
Nu vet cheferna på jobbet också, eftersom jag mått så dåligt och inte klarat av mitt jobb.
Det blev inga hurra rop direkt, mest skit.
Tråkigt, så det verkar bli en sjukskrivning här.
Jobbar som kock.
Har läst allas inlägg här och skänker alla mina varmaste tankar till er som går i orostankar. Men måste få fråga... är jag den enda här som inte konstant oroar mig för missfall? Jag har bestämt mig för att njuta utav denna tid (njuta av det man kan mellan alla kräkningar och könsloutbrott) men inte oroa mig i onödan, för det framkallar så mycket stress som kroppen verkligen inte behöver nu.
Vill bara säga tack alla för alla svar! Åkte upp till akuten inatt efter jobbet vid kl två och kom precis hem men det var värt varenda minut. Trots att alla symptom försvunnit och testet va jättesvagt och att jag har haft ont i ljumskarna och hon på kvinnokliniken trodde bebisen va död så fick jag nyss se en livs levande liten bebis med ett hjärta som slog jättefint! Har gråtit i flerq dagar och bara väntat på att få börja blöda men bebis såg jättebra ut och va ungefär i v 8 som jag också trodde! Nu kan jag sova gott
Och DÄR var illamåendet tillbaka, tjoho...