BF december 2015 :-)
Nej, jag tror inte riktigt heller på dessa "skrönor" om hur man gissar könet, men kan ju vara ett roligt tidsfördriv ;)
Nej, jag tror inte riktigt heller på dessa "skrönor" om hur man gissar könet, men kan ju vara ett roligt tidsfördriv ;)
Innan har jag bara känt av lite fladder men ikväll är det full aktivitet i magen! :D underbart att få känna det igen! V16+6 idag!
Vår lilla guldklimp var långt ifrån planerad. Jag hade satt in p-stav. Går en vård och omsorgs utbildning på 56 v. Min man studerar på SFI. Vi har två barn under 3 år redan, allt talade för abort förutom att jag absolut inte klarade av att göra det. Vi har det rätt tufft ekonomiskt i mellan åt och finns nog väldigt många som skulle se detta som negativt med ett till litet liv i allt. Men WHO cares? Vi bestämde oss för att behålla när vi såg våra underbara lyckliga pojkar springa runt, hur kan vi någonsin ta bort någon som dom? Detta har nu gett oss en rejäl motivation till att styra upp våra liv ännu mer. Min man är snart klar med SFI och kommer få fortsätta studera + försöka hitta extra jobb. Jag hinner exakt klar med min utbildning förutom praktiken, men det går lätt att styra upp senare. Allt går om man vill och ett barn kostar inte mycket mer än vad man får i barnbidrag iaf under de första 1-2 åren.
Ja, så ser det ut här iaf... Vi är inte den mest uppstyrda familjen men det finns mycket kärlek!
Så, att vi får ett till december barn är "det minsta problemet" ^^
När jag har mitt rul är jag i v 19+5, känns helt sent! Vill ju se krabaten nu nu nu! Två veckor kvar!
Hur gör ni med storasyskon? Mina två pojkar har hittills sovit med oss 2 1/2 och 1 1/2 år. Men det är ohållbart att de sover där med en till bebis, så nu i slutet av månaden blir det att åka till Ikea och hitta nya sängar till dom! Hoppas det kommer gå smärtfritt att fösa in dom på sitt eget rum!
Velvet: ja, usch, älskar att ligga och snosa bredvid dom, men 5 pers i vårt lilla sovrum, haha kommer inte finnas någon luft alls. Vi har en 180 com säng sedan en liten växasäng på sidan av som ena gossen sover i. Var först inne på en till likadan växasäng, men de passar upp till 4 år typ, så det känns ju inte lönt.
Villvillvill och ensamstående80:
Jag är gastric sleeve opererad i dec -14. Hade nästan hunnit gå ner hela min övervikt när jag blev gravid, 7kg kvar. Hur har er viktuppgång sett ut? Har själv gått upp 1-2 kg. Hoppas att jag kan stå stilla här och inte lägga på mig så mycket mer. Har också massa extra kontroller nu IOM operationen.
Spark spark spark ^^! Bara en vecka kvar till rul nu! :D och är ledig i helgen! Så skönt!
Jag som sa att vi inte skulle kolla! Vaknade med världens sug efter att veta könet, haha! Barnmorskan sa, "om du inte vill veta könet bör du titta bort nu", då förstod jag såklart att det var en till pojke, tittade och han stoltserade glatt med sin snopp! Haha! Helt sjukt! Mamma till tre fina pojkar <3