Inlägg från: gällka88 |Visa alla inlägg
  • gällka88

BF december 2015 :-)

bebba83 skrev 2015-05-18 09:38:34 följande:

phpobj8Kr78664.jpg

Idag fick vi se en sprallig krabat och jag beräknas vara i 12+2 :)

detta är lätt det häftigaste jag vart med om !

Fiiin :)

Var det ett VUL eller ett "vanligt "UL?
  • gällka88

Den värsta eftermiddagen i mitt liv. Vid toabesök efter lunch kom de blod på papperet, i den värld man befinner sig i just nu, jättemycket blod. En rosa flytning! Fick panik och lämnade praktiken snabbare än blixten, ringde sambo och grät ögonen ur mig. Har aldrig varit så orolig i hela mitt liv! Ringde gynmott. då min BM inte hade telefontid. Fick komma dit 30 min senare, blev undersökt och fick göra ett VUL där man såg full aktivitet!! Stenen från mitt bröst och mina axlar försvann! Vilken underbar känsla! Han trodde jag inte är lika långt gången som jag trott utan tippade på vecka 8-9 nånstans. Enligt sista mens är jag i slutet av vecka 10. Vilket känns lite jobbigt då de blir längre till "säkerheten"...

• gällka88
    Loveway skrev 2015-05-18 16:43:39 följande:
    Usch kan inte för mitt liv förstå känslan du måste fått. Denna oro man redan går runt med, och sen blod på det. Underbart att allt såg bra ut iaf :) Då kan man slappna av lite iaf.
    Jag har nog aldrig gråtit så innerligt förut. Fick knappt luft.. Var så fruktansvärt rädd. Så nu känns de bra...
  • gällka88
    Anniiica skrev 2015-05-18 19:21:24 följande:
    Åh! Vad skönt att allt såg bra ut! Hoppas du mår bättre nu och återhämtar dig efter denna eftermiddag! <3
    Jag trodde de skulle kännas bättre men idag vågar jag knappt gå på toaletten för jag är rädd att de ska synas mer blod när jag torkar mig. Är så jävla rädd att någonting ska gå fel, vill ha denna ärta så gärna!   Gråter
  • gällka88

Jag hade velat veta men inte min sambo så de lät väl bli lite diskussion fram till RUL. Funderar på att göra de där bikarbonat-testet och inte ta reda på könet för att se på BB sen om de fungerar..

• gällka88
    SsJj skrev 2015-05-21 11:06:01 följande:

Bebba83 - skickar en styrkekram till dig!

Hallonpaj - Va härligt! En underbar upplevelse.

Anniiica - vilken söt kommentar du fått!

Inte ens min stora dotter på snart 4 har undrat varför jag börjar bli rund och mår så dåligt hela tiden. Längtar efter att berätta för henne. Hon ÄLSKAR bebisar och småbarn och vill gärna ha en egen liten bebis. :)

Var det någon som gjort typ bikarbonat-testet någon gång? :)

Jag funderar på att göra bikarbonat testet.. Fränt å se sen om de funka!
  • gällka88

Inne för andra gången på kvinnoklinik för blödning. Denna gång mer blod, färskare och även levrat. Känns som ja ska dö inombords!

• gällka88
    evve88 skrev 2015-06-02 11:29:43 följande:

Usch va hemskt, kan dom ge några svar?

Dom hittade ingen anledning till blödning... Allt såg bra ut med graviditeten men man hinner ju spela upp alla möjliga hemska scenarion!
  • gällka88

Jag tror jag börjar få/har fått foglossning!! I vecka 11+2! Är inte de tidigt?!?

Har ont i långt ner i ländryggen, sacrum, vänster ljumske och nu börjar de göra ont mitt fram på blygdbenet typ. Eller kan de va något annat?

• gällka88

Jag tror jag börjar få/har fått foglossning!! I vecka 11+2! Är inte de tidigt?!?

Har ont i långt ner i ländryggen, sacrum, vänster ljumske och nu börjar de göra ont mitt fram på blygdbenet typ. Eller kan de va något annat?

Svar på tråden BF december 2015 :-)