Inlägg från: gällka88 |Visa alla inlägg
  • gällka88

BF december 2015 :-)

chokladgroda skrev 2015-06-29 09:35:23 följande:
    Försök att inte oroa dig för det! Är det första barnet? På mig syntes det inte förrän vecka 30 nästan och andra barnet runt vecka 25. Nu med tredje så syns inget ännu. Bara om jag verkligen vill och slappnar av ordentligt. Men absolut ingen gravidmage! Ju längre det går av graviditeten desto mer kommer du känna dig gravid. Just nu är ju dom klassiska veckorna då det ibland inte syns och inte heller känns. Tredje trimetern sen så sparkar ju bebisen dagligen och det känns och syns mer. Då blir allt lite verkligare :)
    Jo första barnet och otroligt efterlängtat... Är rund från början då ja tänkte att de kanske syns tidigare då.. Men kanske är tvärtom...
  • gällka88

Jag har RUL 16/7 å kommer då va i vecka 18+2..

Blev även bokat en akuttid till tandläkaren idag... Å hon sa att man får mer strålning i sig om man flyger till Sthlm än med bilderna dom tar där...

• gällka88

Ikväll känns de nästan som någon sticker nig i magen med jämna mellanrum.. Ingen skön känsla!
    Å klåda på brösten å jätte ömma bröstvårtor.. !
    Är inte officiell än, men är de nån som frågar så säger jag ja.. Tänkte vänta till efter RUL så man vet att allt ser fint ut! Men i helgen är de dags att berätta för blivande mormor.. Är jättenervös över de!!

• gällka88

Vilka fina magar! Jag ser bara tjock ut.. Alltså som tidigare!! :(
    Börjar tro att de inte är nån plutt där inne!

• gällka88

Jag har de senaste veckorna några gånger fått magknip å diarré direkt efter maten... Kan inte koppla de till något jag ätit...
    Kan de va dåligt för bebisen?

• gällka88

Hallo alla preggos!
    Nu är ja orolig, igen!! Har haft en väldigt stressig EM på jobbet. När de väl lugnade sig och jag kunde andas lite kände jag en ilande smärta i bebismagen.. Gick över efter lite vatten och en stunds sittande...nu kommer de å går lite.
    Men tror ni bebis kan ha blivit väldigt påverkad av min stress??

• gällka88

Idag har jag endast legat i sängen å gråtit.. Har fått en känsla av att bebis inte lever å de går inte att tänka annat. Hela jag fylls av en sorts tomhet å de är fruktansvärt :'(
    Känns som en evighet till RUL på torsdag...

• gällka88

Ehm... En liten intim fråga... Någon som haft mjölkläckage....? Vet inte om de är de ja går runt med just nu men skulle tippa på de....

• gällka88

Blev för en stund sen väckt av sambon, grät hysteriskt, å de jag kommer ihåg från min dröm var att bebis va död och den var tvungen att opereras bort... FY FAN!
    RUL idag å jag är dödens nervös! Har drömt om ultraljud hela veckan å nån gång har de gått bra men de flesta gångerna inte. Det här är inte bra för ens psyke kan ja ju lugnt säga!

Svar på tråden BF december 2015 :-)