BF december 2015 :-)
Jag vill kolla vad det är för filur där inne men inte sambon. Har inlett övertalningsförsöken hoppas jag lyckas. Tog inte reda på det med sonen jag har o denna gång vill jag verkligen veta. Hoppas jag vinner kampen.
Jag vill kolla vad det är för filur där inne men inte sambon. Har inlett övertalningsförsöken hoppas jag lyckas. Tog inte reda på det med sonen jag har o denna gång vill jag verkligen veta. Hoppas jag vinner kampen.
Hej. Är i v 16+2 idag. Har gått upp 5 kg sen kag plussade. Bara 10 kg ifrån sambon nu. Haha.
Gick upp 25 kg med förra barnet vill inte upp i den vikten igen.
Sen om 2 veckor är det dags för RUL o jag vill så gärna ta reda på könet men sambon vill inte. Frustrerande.
Velvet: nej jag vet. 5 kg är nog ganska ok. Mer att vågen stannade på 79.9 som känns mindre ok :) men allt pga att startvikten var lite hög :)
Det här med magform, hjärtljud rand på magen mm som är olika beroende på kille eller tjej i magen. Dessa tror jag inte ett dugg på. Jag hade alla tecken på att det var en tjej för 9 år sedan men ut kom en kille. Så det där tror jag inte på :)
Vi ska på rul på tisdag den 7 juli. Är då i v 18+1 och äntligen har jag fått sambon att gå med på att kolla om det är en pojke eller flicka så hoppas nu man kan se det så den inte kniper :)
Idag fick jag hem ett pat gravidjeans från boob kostar 699kr. Men de passade inte mig. Är storlek 40. Någon som är intresserad? Pris kan absolut diskuteras.
Äntligen är det den 7 juli och dags för rul. Är i v 18+1 idag. Hoppas att allt är bra med bebis :)
Allt såg bra ut. Bf 5 december. Har dock moderkakan i framvägg så därför jag inte känt bebisen så tydligt än.
Fick en ny tid för att se så allt ser bra ut med moderkakan i v 32. Den var tydligen väldigt låg nu.
Barnmorskan sa att det ser ut som en tjej. Och om det är en kille döljer han snoppen väl. Så hon trodde på tjej :)
lundberg - åh vad roligt, grattis! Hur säkra var barnmorskan på att det var en pojke? När berättade hon det? Fick ni fråga? Är lite nervös att det inte ska gå att se eller att barnmorskan inte vill leta efter det.