BF december 2015 :-)
Alla verkar drömma om va dom kommer få... Jag har inte drömt något alls!
Äter ni tillskott?
Man ska väl äta folsyra å så i guess . Men blev rekommenderad apotekets gravid multivitamin. . Och jag hade tydligen förträngt att jag pallar ju inte sånna piller... alltid spytt av sånna ända sen jag va liten... vad borde man äta . Järn behöver jag tydligen inte . Massa i dipåerna. . Men om jag ska äta lixom enskilda vitaminer.. vad rekommenderar ni?
Åh tänk att man går in i vecka 12 imorgon ???? ett tag trodde jag inte jag skulle gå så långt.
Usch tror min son smittat mig med maginfluensa :( orolig att det ska påverka bebisen i magen..
Välkomna alla nya:)
Förresten, jag ska ju göra KUB- testet nästa vecka, får man reda på resultatet direkt, eller det tar några dagar det också?
Tack tjejer <3 har precis stigit upp ur sängen för första ggn för dagen. Läskigt hur svag man kan känna sig.
Beya - du får veta resultatet direkt ifall du tagit blodproverna i förväg :) jag tog blodproverna förra veckan och har tid för kub på fredag. Spännande! :)
Sjukskriven resten av veckan och läkarn har skrivit ett recept på primperan (verkar vara vanligt här i Finland mot illamåendet). Är sängliggandes, känner mig som en zombie. Sovit riiiktigt dåligt inatt. Hoppas att veckan börjat bättre för er andra mammor!