• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-10 09:02:21 följande:
    Det hoppas vi då! Nu jäklar blir det nedsläpp. Woho!
    Hope you're right, dudette!
  • Liam05
    Liam05 skrev 2015-05-10 09:05:07 följande:

Jag är på BIM +2 idag och igår eftermiddag fick jag ett väldigt svagt plus på CB. Tog ett CB digitalt 15 min efter o fick svaret inte gravid, tog ett nytt CB digital i morse med morgonurinenet o fick samma svar, inte gravid.

Är det kört nu?

Såhär såg testet ut..
  • Femma88

Tycker jag ser ett svagt plus! Testa igen om några dagar :)

Liam05 skrev 2015-05-10 09:42:36 följande:

Såhär såg testet ut..

• Liam05
    Femma88 skrev 2015-05-10 09:59:26 följande:

Tycker jag ser ett svagt plus! Testa igen om några dagar :)

Men borde det inte varit starkare eftersom att det är efter BMI?
  • isali

Såhär såg testet ut..

Jag skulle säga att du är gravid. Vänta en två dagar och ta ett CB med veckoindikator!
  • Liam05
    isali skrev 2015-05-10 10:17:37 följande:

Jag skulle säga att du är gravid. Vänta en två dagar och ta ett CB med veckoindikator!

Det gjorde jag igår med morgonurinen o var då på BIM +2/3 o det blev negativt så tror inte jag är gravid :(
  • Liam05

O det känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, molar o ilar o ibland sticker det till vid livmodern.

Springer på toa direkt för o kolla om mensen kommit, men ingenting.

• Tassen
    Symetrical skrev 2015-05-10 07:31:24 följande:

Hahaha. Det är vad jag kallar nedsläpp det! Hur var tempen nu idag då?

Själv fick jag lite rött på pappret när jag torkade mig nyss, liten tempdipp och vattniga flytningar. Kan det äntligen vara på väg att släppa månne!?!???

0,1 högre än igår. Hoppas den stiger lite till nu då. :)

Det låter ju som att det är på gång. You know what to do...
  • debbie85

Femma88 Åh vad kul! Vilken cykeldag testade du positivt på? Grattis!

halo83 Det här betyder ju att ni kan få hjälp. Det finns en del som blir gravida rätt fort, bara dom får lite läkemedel som gör att dom får ägglossning etc. Ge inte upp!

Liam05 Nej, det är inte kört. Du kan va en sån där "låg-HCG:are", dvs du utsöndrar låg halt av HCG så det dröjer lite extra innan du testar positivt. Tycker jag ser ett plus på testet du lagt upp bild på. Vänta 2 dagar innan du tar ett nytt test, HCG-nivåerna fördubblas varannan dag. Håller tummarna att det blir ännu tydligare!

• Symetrical
    phpFSizMr23430.jpg

Såhär såg testet ut..
    Tveklöst positivt enligt mig! Digitalt är inte lila känsligt, säkert därför det visar negativt fortfarande. Som så många andra skriver så testa igen på typ tisdag!