• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Kixpix
    mkes skrev 2015-05-14 23:48:02 följande:
    För mig som räknar +äl alltså. Inte att du går runt och vilseleder folk, haha.
    Haha okej...
  • GlitterLina
    Symetrical skrev 2015-05-14 13:57:56 följande:
    Tänker du ta nåt mer test idag?
    Har vart på kalas hela dagen å inne i stan så blidde aldrig nåt test. Men lite sex hann jag me precis ;)
  • Angie4

Har testat 3 mornar i rad nu med testlagrets stickor (har aldrig använt dem förut) och får varje gång ett ganska svagt teststreck, alltså ett starkt kontrollstreck och ett svagt teststreck. Vågar man hoppas? Har inte BIM förens på söndag så tänkte vänta tills dess med att test med CB.

vågar inte heller tro för mycket eftersom det är vårt första försök o det känns ganska otroligt att det redan skulle tagit sig..?

• soofa
    Angie4 skrev 2015-05-15 07:01:41 följande:

Har testat 3 mornar i rad nu med testlagrets stickor (har aldrig använt dem förut) och får varje gång ett ganska svagt teststreck, alltså ett starkt kontrollstreck och ett svagt teststreck. Vågar man hoppas? Har inte BIM förens på söndag så tänkte vänta tills dess med att test med CB.

vågar inte heller tro för mycket eftersom det är vårt första försök o det känns ganska otroligt att det redan skulle tagit sig..?

Släng upp en bild på testerna här så kan vi hjälpa dig att analysera! :D
  • Angie4
    soofa skrev 2015-05-15 07:10:24 följande:

Släng upp en bild på testerna här så kan vi hjälpa dig att analysera! :D

Jag lyckas tyvärr inte få upp några bilder ????
  • Bubblor

JAAA!!! Har känt i ungefär en vecka att nånting är på gång, gjorde testet imorse, och jodå! :) Nu är det dags!

Jag är så nervös och glad och exalterad, har läst massor om vad man får äta och inte får äta, men jag undrar om nån vet vad som är bra att äta, jag tänker typ kosttillskott, järn och folsyra, om någon har något bra tips så tar jag tacksamt emot alla tips jag kan få, är ju mitt första barn :P Väckte min sambo med frukost och berättade det, sen grät vi lite grann haha :)

• MatildaMilano
    debbie85 skrev 2015-05-14 11:43:38 följande:
    Var det vitt eller genomskinligt? Jag hade nämligen genomskinlig vätska som kom från mina bröst innan jag var gravid för första gången. Gick till gynekologen som sa att det var normalt men att jag skulle sluta pilla på brösten.
    Vitt,. gör mig lätt förbryllad och börjar undra om något är fel istället :/ 
    @MatildaMilano på ig. Från 17år & Mamma, 3 barn på 4år.
  • MatildaMilano
    Donner82 skrev 2015-05-14 11:52:49 följande:
    Hej igen - läste inte detta tidigare... Jag hade Exaxt samma som dig igår. Jag har ett barn sen tidigare. 
    Hade duschat och när jag torkat mig så kom det en stor droppe från det högra bröstet - helt vitt. Aldrig hänt tidigare (eller jo - när jag ammade, men det är ju nått annat). :) Trodde i stunden dock att jag kanske bara torkat mig lite hårt och att det hade noll att göra med en graviditet... Men nu börjar jag ju ana samma som dig!
    Jag har BIM torsdag (har lång lutealfas - 16-17 dagar). 
    Inte helt ovanligt alltså, jag hoppas verkligen att det är ett tecken annars blir jag orolig :) Var tre år sen jag ammade så varför skulle det helt plötsligt komma nu :/
  • MatildaMilano
    Bubblor skrev 2015-05-15 07:21:52 följande:

JAAA!!! Har känt i ungefär en vecka att nånting är på gång, gjorde testet imorse, och jodå! :) Nu är det dags!

Jag är så nervös och glad och exalterad, har läst massor om vad man får äta och inte får äta, men jag undrar om nån vet vad som är bra att äta, jag tänker typ kosttillskott, järn och folsyra, om någon har något bra tips så tar jag tacksamt emot alla tips jag kan få, är ju mitt första barn :P Väckte min sambo med frukost och berättade det, sen grät vi lite grann haha :)

Åh massa grattis, vad underbart!!
  • Symetrical
    mkes skrev 2015-05-14 23:08:48 följande:
    Tills den ligger skönt? smile2.gif Och har kopplat ihop sig med några fina blodådror. Eller nåt.
    Underbart svar! Eller nåt.