BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Debbie85.
Tack tjejen , hoppas oxå på ett plus men tveksam eftersom ja inte känner något men ändå underligt att mens e försenad då ja alltid brukar ha i tid. Men ska ta ett test i morgon bitti så får vi se. Men orolig som fasen hehe. Kommer bli så besviken då jag & mannen försökt i snart 1år plus tidigare haft oskyddat men aldrig blivit. Men inget fel hos mig då ja har kollat. Även fått tid för utredning så ska kontakta dem om inget visar nu.
Jag håller tummarna!
Tufft att ha försökt så länge
Hoppas! Hoppas! Hoppas!
[quote=75302127][quote-nick]debbie85 skrev 2015-05-15 11:31:33 följande:[/quote-nick]Det är säkert inget fel!Ja, verkligen! Hoppas att det blir positivt snart! Jag tycker också att jag ser ett svagt streck. Men vet inte om jag vågar skriva "grattis" än.
Nej avstår gärna från att bli grattad, vi vet ju inte än hur det är :)?
Bim plus två idag..ingen mens bara skarpa sammandragningar i livmodern med jämna mellanrum..men ingen svullnad eller tecken på mens..suck...Får väl testa efter helgen om mensen inte kommit
Har testat 3 mornar i rad nu med testlagrets stickor (har aldrig använt dem förut) och får varje gång ett ganska svagt teststreck, alltså ett starkt kontrollstreck och ett svagt teststreck. Vågar man hoppas? Har inte BIM förens på söndag så tänkte vänta tills dess med att test med CB.
vågar inte heller tro för mycket eftersom det är vårt första försök o det känns ganska otroligt att det redan skulle tagit sig..?
Eftersom jag alltid har 29 dagars cykel borde mensen komma imorgon. Har tempat nu en stund och tagit äl- test och enligt dessa var äl i lördags. Tempen höjdes och dippade igår men nu har den gått upp igen. Den borde väl stannat nere om mensen är på väg? Eller går den ner när mensen kommit? Är detta normalt? Jag är ingen tempexpert på så här kort tid..
Cb:s vanliga, verkar vara pålitliga så har ställt in mig på att tredje gången gillt då jävlar är det vår tur! Nästa äl för min del blir 29/5!
Men uppdaterar er om mensen kommer eller inte...
Plus hos mig! :) BF 28 januari! YES!!! Vi ska ha syskon! :)
Vågar inte riktigt tro på det ännu. :)