BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Debbie85.
Tack tjejen , hoppas oxå på ett plus men tveksam eftersom ja inte känner något men ändå underligt att mens e försenad då ja alltid brukar ha i tid. Men ska ta ett test i morgon bitti så får vi se. Men orolig som fasen hehe. Kommer bli så besviken då jag & mannen försökt i snart 1år plus tidigare haft oskyddat men aldrig blivit. Men inget fel hos mig då ja har kollat. Även fått tid för utredning så ska kontakta dem om inget visar nu.
Amen to that! Det där är vad jag kallar ett svar som heter duga. Vilket engagemang!
*tummen upp* (får köra fjortisvarianten att skriva inom stjärnor, då familjeliv av någon outgrundlig anledning bojkottar emojis)
Wow, tack så jättemycket för det här svaret. Ska gå in och beställa på stört. Vilket fantastiskt svar, med massor av bra information!
Eftersom jag alltid har 29 dagars cykel borde mensen komma imorgon. Har tempat nu en stund och tagit äl- test och enligt dessa var äl i lördags. Tempen höjdes och dippade igår men nu har den gått upp igen. Den borde väl stannat nere om mensen är på väg? Eller går den ner när mensen kommit? Är detta normalt? Jag är ingen tempexpert på så här kort tid..
Debbie85 - det var vårt första försök bara. Men känns ändå tråkigt, och denna mensvärk hade jag gärna sluppit i 9 månader!!
Debbie85 - det var vårt första försök bara. Men känns ändå tråkigt, och denna mensvärk hade jag gärna sluppit i 9 månader!!
Plus hos mig! :) BF 28 januari! YES!!! Vi ska ha syskon! :)
Vågar inte riktigt tro på det ännu. :)
Jippi jag tror jag har fått mitt efterlängtade plus :D
Det syns en skugga och min sambo såg det med :D
Åh nu blev jag jätte nojig det kanske inte är ett plus?? Jag kanske inbillar mig?! Bara så konstigt min sambo också såg och han ser aldrig något annars..
Åh tänk om jag tar ut i förskott?! Skit..
Åh nu blev jag jätte nojig det kanske inte är ett plus?? Jag kanske inbillar mig?! Bara så konstigt min sambo också såg och han ser aldrig något annars..
Åh tänk om jag tar ut i förskott?! Skit..
Plus hos mig! :) BF 28 januari! YES!!! Vi ska ha syskon! :)
Vågar inte riktigt tro på det ännu. :)