BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
BIM +3 och ff ingen mens. Lite rosaaktig flytning. Blir knäpp...
Högst vetenskapligt med andra ord. Blir det test imorgon??
Har testat 3 mornar i rad nu med testlagrets stickor (har aldrig använt dem förut) och får varje gång ett ganska svagt teststreck, alltså ett starkt kontrollstreck och ett svagt teststreck. Vågar man hoppas? Har inte BIM förens på söndag så tänkte vänta tills dess med att test med CB.
vågar inte heller tro för mycket eftersom det är vårt första försök o det känns ganska otroligt att det redan skulle tagit sig..?
Hej tjejer!
Testade blankt idag igen.. nu väntar jag bara på mensen. Dock har mensvärken försvunnit... Blir galen på det här!
JAAA!!! Har känt i ungefär en vecka att nånting är på gång, gjorde testet imorse, och jodå! :) Nu är det dags!
Jag är så nervös och glad och exalterad, har läst massor om vad man får äta och inte får äta, men jag undrar om nån vet vad som är bra att äta, jag tänker typ kosttillskott, järn och folsyra, om någon har något bra tips så tar jag tacksamt emot alla tips jag kan få, är ju mitt första barn :P Väckte min sambo med frukost och berättade det, sen grät vi lite grann haha :)
Vitt,. gör mig lätt förbryllad och börjar undra om något är fel istället :/
Underbart svar! Eller nåt.
Helt blankt här med :( iofs två dagar till bim och hoppet är ju det sista som lämnar en! :)
Är det någon mer än jag som ser ett svagtsvagt streck? Eller inbillar jag mig?
Idag kom min mens :(
BIM +3 ingen ännu. Har fortfarande ömma bröst lite annars inga andra symtom . Blir tokig snart & vågar inte ta test ifall ja blir besviken :( men tänkte ja måste så får bli imorgon till morgon urin.
Brukar man inte ha symtom el ? Kanske för tidigt ..
BIM +3 och ff ingen mens. Lite rosaaktig flytning. Blir knäpp...
Hej tjejer!
Testade blankt idag igen.. nu väntar jag bara på mensen. Dock har mensvärken försvunnit... Blir galen på det här!
Cb:s vanliga, verkar vara pålitliga så har ställt in mig på att tredje gången gillt då jävlar är det vår tur! Nästa äl för min del blir 29/5!
Men uppdaterar er om mensen kommer eller inte...
Debbie85.
Tack tjejen , hoppas oxå på ett plus men tveksam eftersom ja inte känner något men ändå underligt att mens e försenad då ja alltid brukar ha i tid. Men ska ta ett test i morgon bitti så får vi se. Men orolig som fasen hehe. Kommer bli så besviken då jag & mannen försökt i snart 1år plus tidigare haft oskyddat men aldrig blivit. Men inget fel hos mig då ja har kollat. Även fått tid för utredning så ska kontakta dem om inget visar nu.