• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • siz
    lanylena skrev 2015-05-21 08:11:10 följande:

Men du, du har ju inte BIM förrän den 26/5? Kan ju mycket väl vara för tidigt?

Tror du d? Faan jag tror inte d ????
  • siz
    Brinkly skrev 2015-05-21 08:13:52 följande:

Skönt att köra på något nytt. Börja om och starta på nytt! Lycka till! Snart händer det! Styrkekram

Tack så mycket
  • siz
    mankanjualltidhoppas skrev 2015-05-21 14:05:04 följande:

Hej. Vi var rädda att vårt mysande skulle börja bli ett nödvändigt ont och bestämde oss för att inte börja med tester och jag slutade skriva upp mysdagar och försöka ha koll på ägglossning. Vi slutade dricka alkohol för att det var det enda som kändes som att det kunde ge inverkan på fertilitet och var påverkbart.

Tror det är jätteviktigt att inte göra sex och samliv till press för då tappar man också närheten vilket ju är blä när man kämpar och är ledsen för att mensen dyker upp varje månad. Vi blev gravida denna månaden (3:e på 10 månader).

Det är ett lotteri och vi kan inget göra förutom att fortsätta att mysa. Alternativet är att ge upp och det är ju inget alternativ när bebisönskan har satt sig i märgen.

Ge inte upp, ta en månad när ni månar om varandra och myser när lusten faller på! Det kommer bli din tur! Håller tummarna!

Tack för dina fina ord, jo men det är sant, känns som man presser det dör hårt, som sagt jag har raderat mina ägglossningsappar o ska sluta skriva ner när vi myser o över analysera. Nu kör vi på din teori vi låtsas som ingemtimg och myser när vi känner för d (dock varannan dag hahahah) så har jag lovat att inte göra någon mer gravtest utan gör det endast om mensen är sen....i juni! Juni då fan ska vi plussa!!!
  • Tassen

Ännu ingen mens men nåt är knas. Blödit en liiiiten skvätt på pappret i måndags och onsdags och imorse efter sex... Men inget mer. Och dessutom bara rosa och inte rött. Imorse efter sexet testade jag med tampong för det kom ändå lite mer då men jag fick inte in den. Det är som att något tar emot. Hur fan är det möjligt? Sambons är ju definitivt större än en liten tampong. Haha.

Jag testar fan imorgon på morgonen. Blir ju knäpp av denna underliga kropp.

• anynumos

Helt magiskt!! Svävar på moln men samtidigt kan jag inte riktigt tro det. Ska köpa veckoindikator imorgon, lättare att ta in då det står gravid.
  • Cafeconleche
    anynumos skrev 2015-05-21 20:05:24 följande:

phpRpiau014197.jpg

Helt magiskt!! Svävar på moln men samtidigt kan jag inte riktigt tro det. Ska köpa veckoindikator imorgon, lättare att ta in då det står gravid.

Stort grattis! Hade du Bim idag? Nyfiken på hur snabbt man kan se man är gravid;)
  • Kixpix

phpRpiau014197.jpg

Stort grattis!
  • Symetrical

phpRpiau014197.jpg

Grattis!
  • Kixpix
    Cafeconleche skrev 2015-05-21 20:30:27 följande:
    Stort grattis! Hade du Bim idag? Nyfiken på hur snabbt man kan se man är gravid;)
    Det är olika från kvinna till kvinna beroende på hcg-hormon. Jag fick plus på BIM-7.
  • anynumos

Svårt att säga när jag har bim men iafl äl+10 eller 11. Har ganska lång cykel, ligger mellan 34-40 dagar.