BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Åh tack tror ni det!??, ska ta ett nytt imorrn så kanske det visar lite starkare??
Åh tack tror ni det!??, ska ta ett nytt imorrn så kanske det visar lite starkare??
Kan inte riktigt smälta det.. Sitter i Spanien och kan inte sluta gråta.. Ringde mina föräldrar eftersom jag inte vill berätta det för sambon på telefon, men kände att jag var tvungen att berätta för nån.. Vill göra något speciellt för sambon när jag kommer hem ist.. Nu blir det inge mer sangria drickande.. ..
Kan inte riktigt smälta det.. Sitter i Spanien och kan inte sluta gråta.. Ringde mina föräldrar eftersom jag inte vill berätta det för sambon på telefon, men kände att jag var tvungen att berätta för nån.. Vill göra något speciellt för sambon när jag kommer hem ist.. Nu blir det inge mer sangria drickande.. ..
Blir lite förvirrad ändå, tog ett till test imorse (bim-2) på morgonurin och det var ännu svagare än det igår,nästan obefintligt, skulle aldrig testat men ville ju ha ett starkare!?????
Har som dov mensvärk i tjejmagen, ömma bröstvårtor, strålande känsla ibland från bröstet till armhålan, svagt illamående och tappad matlust... Räknar ner tills torsdag då det är BIM... nervös!