BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Ta bort mig, hoppar in i bim juni istället
Har Bim den 29 maj men tog ett grav test igår innan jag la mig som va negativt. Hoppas det var ett för tidigt test bara. Har typ inga känningar i tjejmagen heller. Tror ni det va för tidigt att testa eller borde det visat positivt ifall jag var gravid??
Har Bim den 29 maj men tog ett grav test igår innan jag la mig som va negativt. Hoppas det var ett för tidigt test bara. Har typ inga känningar i tjejmagen heller. Tror ni det va för tidigt att testa eller borde det visat positivt ifall jag var gravid??
Orkade inte vänta, hade en stav från testlagret hemma, och testade negativt...
Ska ha min mens på torsdag, så förhoppningsvis va det förtidigt..
Jag har haft mensvärk i över 1 vecka snart, tappad matlust, mår illa till och från samt ömma bröstvårtor..
Vad har ni för erfarenheter av testlagrets tester? När man googlar läser man mycket negativt...
På onsdag ska jag testa med CB iallafall, och hoppas på ett positivt resultat!
Nu är det BIM imorgon. Jag testade idag men det var negativt. Kommer testa igen på onsdag om mensen inte kommer imorgon.
Tror ni att det finns en chans? Det finns ju så många som plussar innan BIM.
Orkade inte vänta, hade en stav från testlagret hemma, och testade negativt...
Ska ha min mens på torsdag, så förhoppningsvis va det förtidigt..
Jag har haft mensvärk i över 1 vecka snart, tappad matlust, mår illa till och från samt ömma bröstvårtor..
Vad har ni för erfarenheter av testlagrets tester? När man googlar läser man mycket negativt...
På onsdag ska jag testa med CB iallafall, och hoppas på ett positivt resultat!
Vet många som testar neg på bim och sen plussat... Det finns hopp Zeeeeta och Maj18.
Hoppas ni plussar snart!