• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • EliWe

Om det inte tar sig denna månad (bim 16/5) så ska jag testa med glada gubbe ÄL-test.

Är det såna där med dubbel hormonindikator eller?

• isali
    Symetrical skrev 2015-05-03 10:22:05 följande:

Ditt plus ger för övrigt mig hopp! Vilken dag var det du fick äl på? Typ 40..? Följer jag ditt exempel har jag typ en vecka kvar tills min kommer då.

Precis! På dag 40 så dök plusset upp!! Jag tror på dig :) håller varenda finger och tår! Stannar kvar i tråden och följer lite ;)
  • Symetrical
    isali skrev 2015-05-03 11:21:34 följande:
    Precis! På dag 40 så dök plusset upp!! Jag tror på dig :) håller varenda finger och tår! Stannar kvar i tråden och följer lite ;)
    Känns tryggt att ha en annan "maratonfollikelfasare" här som sällskap.
  • carolinewendel

Nu är min mens officiellt sen, men testet jag tog igår morse var helt blankt! Känns som att jag har massa symtom men nu börjar jag tappa hoppet.. :(

• soofa
    Litensaga skrev 2015-05-03 11:19:00 följande:

Först fick jag bara runda ringar Tors -fred ( Hr glömt testat för jag jobbat) så kollade igår och då va fast gubbe direkt :/

Vi sexade igår.. Ska man sexa ikväll oxå då?

Tror det visar en fast glad gubbe på de två mest fertila dagarna, så ni gjorde helt rätt som hade sex i går. Tror det kan vara bra att ha sex i dag och/eller i morgon med. 
  • soofa
    EliWe skrev 2015-05-03 11:19:33 följande:

Om det inte tar sig denna månad (bim 16/5) så ska jag testa med glada gubbe ÄL-test.

Jag har det utan dubbel hormonindikator, finns med och utan. 
  • cleo
    EliWe skrev 2015-05-03 11:19:33 följande:

Jag har med dubbel hormonindikator :)
  • Litensaga

Nu förstår jag ingenting ???? jag blöder nu men hade fast gubbe igår?

Mens? Eller hur kan nidblödning va?

• Fian88
    Litensaga skrev 2015-05-03 13:17:44 följande:

Nu förstår jag ingenting ???? jag blöder nu men hade fast gubbe igår?

Mens? Eller hur kan nidblödning va?

Mellanblödning eller äl-blödning hade jag gissat på! Nidblödning, om man får en, kommer ca 3-10 dagar efter äl. Nidblödning är ju en liten blödning som kan komma när ägget fäster, vilket normalt sett händer 3-10 dagar efter äl
  • isali
    Symetrical skrev 2015-05-03 11:27:20 följande:

Känns tryggt att ha en annan "maratonfollikelfasare" här som sällskap.

Man får ju inte lämna en vän i nöd bara sådär! ;)
Svar på tråden BIM maj 2015