Aqq1 skrev 2015-08-28 21:25:38 följande:
Så roligt att tråden är aktiv och det gått så bra för nästan alla själv går jag in i v.21 på tisdag. Lillebror i magen sparkar varje dag. Moderkakan var i framvägg precis som sist så därför kände jag inget förrän lite senare. Har eran oro minskat? Det har min, jag oroar mig lite grann än mest för att barnet ska vilja ut för tidigt o liknande men inte alls som förut, känner mig ganska lugn efter rul o efter att jag känner honom varje dag o det är såå skönt.
Ja, det är verkligen roligt att följa alla och se att det går så bra.
Jag känner också mig mkt lugnare sen rul. Min moderkaka låg högt i bakvägg men känner inte några supertydliga rörelser utanpå magen som en del andra gör, men jag känner den lille mer eller mindre varje dag nu iallafall, oftast på kvällen när jag går och lägger mig. Det är ju så mysigt.
Har lite svårt att tro på att det är en flicka i magen. Skulle så gärna vilja sy en liten rosa filt men vågar inte ifall det skulle titta ut en pojke
konstig nojja.
Är också lite orolig att den lilla kommer titta ut tidigare, lillebror kom i v 35 och storebror i v 37 så jag har sagt till mig själv att jag ska vara väl förberedd den här ggr. Min största oro är att jag inte ska hinna in till förlossningen för mina andra förlossningar har gått väldigt snabbt.
Jag går in i v 21 på måndag