Kristallflinga skrev 2015-09-08 22:19:11 följande:
Tycker att tråden tappat sin mening lite.. så tar in den på missfall igen och hoppas på stöd och hjälp.
har idag haft en blödning och smärta i magen, som mensvärk. Exakt så faktiskt. Åkte in till akuten direkt, trots att jag inte blödde mer än en binda. Var (och är) ju orolig så ville inte plåga mig. Inne på akuten gjorde de vul och fostret rörde på sig och hjärtat slog. Barnmorskan som var med räknade ut att om jag inte vart gravid så skulle jag haft mens nu. Men det såg bra ut, förutom blödningen då. Är i v9+0
Är det någon mer som haft det så här? Har det gått bra eller är det trots allt ett missfall till på gång? Har nu på kvällen fortfarande blödningar och smärta..
Det är ju väldigt många som får blödningar i samband med att dem egentligen skulle haft sin mens.
Det kan inte vara växtvärk du känner?
Med den här graviditeten har jag haft blödningar till och från flera ggr i början, ena gången när jag blödde hade jag som molvärk, detta var i v 10. Men bebis mådde bra. Så det behöver inte alls tyda på att det är ett mf på g. Håller tummarna för dig att det inte är ngt och att bebis stannar.
Vet hur orolig och rädd man blir.