• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • MissMf
    Fiijah89 skrev 2015-05-25 20:54:58 följande:
    Tack :) nej det är faktiskt mitt tredje hihi, har två tjejer på 1,5år och 2,5år. Hade också den rädslan med första barnet, inte så mycket nu faktiskt(än så länge). Mest rädd för att det ska vara något allvarligt fel på barnet :(
    Grattis! Hur funkar det med så tätt mellan barnen och vad har ni för vagn? :p kommer ha 20 månader emellan, är oxå 89a :)
  • MissMf

Har bf 2/2 kom jag nyss fram till :p får se vad dom säger på daterings ul sen :p blev flyttad 4 dagar med sonen. Skulle då enligt den flytten ha plussat på äl+4..... Så det kändes ju troligt. Sen kom han 19 dagar tidigt ändå. 37+0 så får se när denna lilla bebis behagar att titta ut :)

• anynumos

Grattis till plusset och välkommen -frunIhuset!! Skrattande
    Ska också försöka på ett tidigt vul/ul eftersom jag hade en liten blödning och mensvärk liknande i förrgår.. Lite orolig efter det och vill gärna säkerhetsställa att det fortfarande är något i magen, som det troligtvis är också.

• anynumos

Grattis till plusset och välkommen -frunIhuset!! Skrattande
    Ska också försöka på ett tidigt vul/ul eftersom jag hade en liten blödning och mensvärk liknande i förrgår.. Lite orolig efter det och vill gärna säkerhetsställa att det fortfarande är något i magen, som det troligtvis är också.

• Fiijah89
    MissMf skrev 2015-05-26 00:23:12 följande:
    Grattis! Hur funkar det med så tätt mellan barnen och vad har ni för vagn? :p kommer ha 20 månader emellan, är oxå 89a :)
    Tack :D jag tycker att det funkar bra, visst har vi tuffa stunder ibland men de har sån glädje av varandra! Men jag tycker nog att jag fick lite för tätt, nu blir det 2 år och 2 månader mellan och det känns lite bättre :) men det kommer gå jätte bra! Vi har en donkey och är super nöjda, den kostar ju dock. Vi använder den hela tiden! Men jag vill nog ha en enkelvagn också den här gången :)
  • MissMf
    anynumos skrev 2015-05-26 09:56:27 följande:

Är det bara jag som redan har börjat köpa lite bäbiskläder?? Baby

Men första köpte vi kläder typ med en gång :) nu väntar vi nog o ser könet. Om jag måste uppdatera garderoben med klänningar och rosa ;p
  • anynumos
    MissMf skrev 2015-05-26 10:12:37 följande:
    Men första köpte vi kläder typ med en gång :) nu väntar vi nog o ser könet. Om jag måste uppdatera garderoben med klänningar och rosa ;p
    Okej =) Man är så himla otålig och det är ju så kul att köpa bäbiskläder!! Skrattande Svårt att låta bli men nog får man lite pikar på att man är alltför tidig med att börja köpa, men kommer främst från de utan barn så man lägger inte allför stor vikt i vad dom säger. 
    Säger magkänslan att det är en tjej? Glad
  • Anonym (Lilly)

Wiieeee!! Jag plussade igår och imorse!! Jag trodde aldrig jag skulle få skriva de här orden, om allt går bra har jag BF nån gång i januari!!!!! <3

Kan tillägga att jag är skräckslagen samtidigt överlycklig!! Har inte ens sagt det till sambon!! Är för overkligt än!!

• MissMf
    anynumos skrev 2015-05-26 10:19:47 följande:
    Okej =) Man är så himla otålig och det är ju så kul att köpa bäbiskläder!! Skrattande Svårt att låta bli men nog får man lite pikar på att man är alltför tidig med att börja köpa, men kommer främst från de utan barn så man lägger inte allför stor vikt i vad dom säger. 
    Säger magkänslan att det är en tjej? Glad
    Jag va oxå jätteotålig :p vi köpte säng i v.10 sist. Precis den vi ville ha kom ut på blocket till ett jättebra pris :)

Ingen aning än faktiskt :p vi hoppas nästan på en till kille och så får 3an bli en tjej. (Om man nu kunde bestämma det ;) eftersom det blir så tätt i ålder skulle det nog va roligare för barnen med två pojkar. Men jag vill ju ha en tjej oxå. :p
Svar på tråden BF februari 2016