• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Mormorsspindel
    Brinkly skrev 2015-05-27 21:03:57 följande:

8e försöket! <3

Weiiii! Extra stort grattis till dig!

Förstår hur du känner. Jag och min sambo har försökt 7 månader men inget plus. Så fantastiskt när man väl får plusset!
  • Längtar2015

Hej! Får jag vara med? Plussade igår :) 7:e försöket. Är enligt en app i vecka 5. Jag är lätt illamående.

• Brinkly

Fortfarande plus på cb idag 10 dagar sen hormonsprutan... Ändå inte helt säker förens jag får besked av gyn kl 13 idag. Så spännande! Vill så gärna ha en bebbe! <3

• Anonym (EM)

Jag plussade, väldigt svagt i förrgår. Hoppas att det inte är falskt. Bf runt 3 februari. Inga större symtom ännu förutom molvärk i magen. Andra barnet för mig,20 år :)

• anynumos
    Brinkly skrev 2015-05-28 07:57:08 följande:

Fortfarande plus på cb idag 10 dagar sen hormonsprutan... Ändå inte helt säker förens jag får besked av gyn kl 13 idag. Så spännande! Vill så gärna ha en bebbe! <3

Håller tummarna!! SkrattandeSkrattande
  • anynumos
    Längtar2015 skrev 2015-05-28 06:55:02 följande:

Hej! Får jag vara med? Plussade igår :) 7:e försöket. Är enligt en app i vecka 5. Jag är lätt illamående.

Grattis och välkommen!! SkrattandeSkrattande
  • Anonym (hemlig en liten stund)

Västmanland bor jag. Vilken ålder är alla i? Blir roligt sen när de gått lite längre och vi lär känna varandra bättre och det inte är lika hemligt

• Anonym (EM)

Jag vill också vara hemlig ännu en stund. Men är som sagt 20 år och från finland.

• Mormorsspindel

Fyller 24 om en vecka och bor i Stockholm! :)

Svar på tråden BF februari 2016