• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • MissMf
    Fiijah89 skrev 2015-05-27 09:29:11 följande:

Jag har känt mig så himla gravid sen jag fick positivt, men idag känner jag inget :( behöver inte ens kissa oftare!

Vad har ni för symtom tjejer? :)

Jag har typ inga symptom :p hade lite molvärk mellan äl och bim. Nu mår jag ytterst lite illa när jag är hungrig. Behövde kissa en extra gång på kvällen och börjar bli väldigt trött. Med sonen så sov jag jättemycket. Var så himla trött. Hoppas jag slipper den tröttheten nu. Får lite molvärk då och då nu.
  • Mormorsspindel

Jag har känt mig så himla gravid sen jag fick positivt, men idag känner jag inget :( behöver inte ens kissa oftare!

Jag mår illa hela tiden. Värst på morgonen, eftermiddag och kväll. Sen är tröttheten enorm på dagarna, däremot kan har jag svårt att sova på nätterna. Tror jag ligger och oroar mig över missfall. Även lite molvärk till och från. :)
  • MissMf
    MissMf skrev 2015-05-27 09:36:56 följande:
    Jag har typ inga symptom :p hade lite molvärk mellan äl och bim. Nu mår jag ytterst lite illa när jag är hungrig. Behövde kissa en extra gång på kvällen och börjar bli väldigt trött. Med sonen så sov jag jättemycket. Var så himla trött. Hoppas jag slipper den tröttheten nu. Får lite molvärk då och då nu.
    Har en sjukt kelig katt oxå. Han ska typ va på mig hela tiden! Får lätt närblod oxå.
  • Tee87

Testade idag och det visade två streck på stickan! Såå lycklig nu då man vet säkert :) ska nog testa me clearblue imorron också :) har bara varit lite tveksam då ja haft annorlunda gravidsymptom denna gång jämfört då jag blev gravid med dottern :)

• Sansastark

Grattis Tee87! :)

Mitt första symptom var illamåendet, var helt säker på att jag fått magsjuka, trodde jag skulle spy närsomhelst i två dagar. Sen kom molvärken som jag trodde var mensvärk.

Just nu är det illamående och huvudvärk + molvärk som är mina symptom.

• anynumos
    Anonym (Lycklig) skrev 2015-05-26 16:19:26 följande:

Spännande tråd! Är sååå lycklig idag så jag kan knappt förklara efter 2 år av försök och besvikelse, utredningar så visade äntligen stickan pluss på naturlig väg! Jag håller på att spricka och vill berätta för hela världen men mannen och jag har bestämt att vänta några veckor till så därför delar jag med till er. Fortfarande tidigt men ändå helt ofattbart, att jag överhuvudtaget kan bli gravid :) det är en vinst i sig!

Ååå! Stort grattis! Du är verkligen värd det! Skrattande
  • anynumos
    Anonym (Lilly) skrev 2015-05-27 08:15:52 följande:

Grattis alla som plussat! Är själv i vecka 5 plussade igår tre tester.. Är helt ofattbart! Men nu undrar jag, denna molvärk jag har i tjejmagen nästan hela tiden är det normalt?

Hade jag också i några dagar kring och efter bim. Nu kan det komma någon gång bara.. Fick även en liten blodstrimma och "mensvärk" en kväll.. Har läst att det kan bli så då mensen egentligen ska komma.
  • anynumos

Jag har sån värk i mina bröst, har växt minst en storlek! Måste sova med amningsbh utan byglar på nätterna... :/ Hoppas verkligen det går över snart. Annars kan jag ibland känna växtvärk i magen samt riktigt trött.
  • Brinkly

Men åh här är ni ju! Startade en BF i februari tråd för att jag inte hittade er!

Jag hänger på här!

Har plussat tidigt bim-6 idag. Är lite orolig att det är ett falskt plus pga hormonspruta.

Men imorgon får jag veta efter blodprovsgravtest idag.

Om allt går vägen har jag BF 10/2.

Har 4 barn sen innan. Ny man denna gång.

Kul att följas åt!

• anynumos
    Brinkly skrev 2015-05-27 17:11:47 följande:

Men åh här är ni ju! Startade en BF i februari tråd för att jag inte hittade er!

Jag hänger på här!

Har plussat tidigt bim-6 idag. Är lite orolig att det är ett falskt plus pga hormonspruta.

Men imorgon får jag veta efter blodprovsgravtest idag.

Om allt går vägen har jag BF 10/2.

Har 4 barn sen innan. Ny man denna gång.

Kul att följas åt!

Här är vi!! SkrattandeSkrattande
    Välkommen och hoppas på att det inte är ett falskt plus.
    Har ni försökt länge?
Svar på tråden BF februari 2016