• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Gossii
    siz skrev 2015-06-21 10:31:56 följande:

Jag vill vara med i fb gruppen,,,,

Du har inget presentation på fl.
    Blivandeungmamma94 skrev 2015-06-21 11:48:03 följande:

Vill gärna vara med i gruppen, lyckas inte skriva privat meddelande till dig. Får mig inte in på din sida.. Skulle du kunna skicka ett till mig så kan jag skriva tillbak min fb å mail :)

Har skickat ett pm :)
  • Blivandeungmamma94
    Gossii skrev 2015-06-21 12:23:04 följande:
    Du har inget presentation på fl.
    Blivandeungmamma94 skrev 2015-06-21 11:48:03 följande:

Vill gärna vara med i gruppen, lyckas inte skriva privat meddelande till dig. Får mig inte in på din sida.. Skulle du kunna skicka ett till mig så kan jag skriva tillbak min fb å mail :)

Har skickat ett pm :)
    Tack snälla. Har svarat men verkar vara något super konstigt men min användare, verkar inte ens kunna svara? Har du fått mitt svar? :)
  • siz

Jag har skrivit ett privat mejl till dig :)

Gossii skrev 2015-06-21 12:23:04 följande:

Du har inget presentation på fl.Har skickat ett pm :)

• Gossii

Kul att det börjar komma in lite norrort Stockholm :) fortsätta, jag försöker så gott jag kan med art lägga till.. Är inte så kunnig på just grupper haha ????

• Anonym (LaLi)

Hej, hänger också gärna på här, Plussade för ett tag sedan och är idag i vecka 6+0. Kom som en överraskning helt. 
    Har en del symtomer faktiskt.
    - uppsvällt (Nästan som en boll)
    - trött, aldrig varit såhär trött
    - illamående (Mest på nätterna faktiskt vilket är skönt)
    - hungrig.... är så hungrig
    - dåsig (känns som jag lever i en liten bubbla)

Enligt alla appar så är BF ca 20-24 februari 2016

• Anonym (GBG kille)

Blev väckt av min sambo i natt (04:00) och fick åka iväg o shoppa Grillchips och toblerone.... =P

Sedan hyvlade jag osten fel de var för långa så de stack utanför smörgåsen... Hahaha Nu sitter vi o skrattar åt det men tycker synd om er tjejer med alla hormoner =P

• idm
    Anonym (LaLi) skrev 2015-06-21 13:16:07 följande:

Hej, hänger också gärna på här, Plussade för ett tag sedan och är idag i vecka 6+0. Kom som en överraskning helt. 

Har en del symtomer faktiskt.

- uppsvällt (Nästan som en boll)

- trött, aldrig varit såhär trött

- illamående (Mest på nätterna faktiskt vilket är skönt)

- hungrig.... är så hungrig

- dåsig (känns som jag lever i en liten bubbla)

Enligt alla appar så är BF ca 20-24 februari 2016

Jag är med i vecka 7 (6+0) enligt min app som räknar ut bf från senaste mensens första dag (10 maj) så har jag bf 13 maj. Undrar hur det kan skilja så? :)

Jag känner mig med så uppsvälld och lustig i magen. Den senaste veckan har jag varit så trött till och från. Kommande semester är efterlängtad :)
  • idm
    idm skrev 2015-06-21 16:23:19 följande:

Jag är med i vecka 7 (6+0) enligt min app som räknar ut bf från senaste mensens första dag (10 maj) så har jag bf 13 maj. Undrar hur det kan skilja så? :)

Jag känner mig med så uppsvälld och lustig i magen. Den senaste veckan har jag varit så trött till och från. Kommande semester är efterlängtad :)

Menar givetvis 13 februari :)
  • Anonym (Lilly)

Är gravid i vecka nio! Är jättenojjig hela tiden på om det verkligen finns ett litet pyre i magen!!! Men men jag undrar om nån vet om jag kan äta chiafrön? Jag mår ganska illa och tänkte att chiapudding kanske kunde lindra på morgonen?!

• Obsession89

Hej allihopa! Är lite orolig.. Igår och lite idag har jag haft bruna flytningar.

Ringde bm som sa att det var vanligt och så länge det inte var färsk blod tyckte hon inte att jag skulle oroa mig. Svårt att inte oroa sig! Nån mer som haft bruna flytningar?

Svar på tråden BF februari 2016