• halo83

Vi med BIM i juli

Hoppar in här trots att jag inte borde..;)

Fick mens idag så det blir vårat 13:e försök..nu ska vi dock inte förka mer utan tar det som det kommer. Inte stressa upp mig med äl tester piller å annat hot och dit, kommer endast tempa. Ska heller inte på begäran av min man,tala om när äl är... Han får prestationsångest .

Ska nog inte kolla upp så exakt på när äl är utan mer lita på kroppens signaler och njuta av sommaren ...

• halo83

Kul vi har exakt samma datum :)

livias skrev 2015-06-04 22:05:05 följande:

Hänger gärna på här:) ÄL 17 juni och BIM den 1 juli. Tänkte mest ta det som det kommer då vi precis börjat försöka. Men tips och trixa tas gärna emot, ex vilka äl tester som kan rekommenderas. Nu får vi hoppas på många plus i sommar!

• halo83

Spännande :) hur länge har ni försökt? Vi är inne på nr 13 nu....

livias skrev 2015-06-04 22:43:48 följande:

Kul! Såg ja ju nu också, får vi följas åt:)

• halo83

Mensen slutade idag då jag egentligen hade bim..4dagars period med sparsam blödning..brukar blöda kraftigt i 6-7 dagar normalt..märkligt men rätt skönt med kort period å lite blod

• halo83

Ja jag har 2 innan å mannen har en.. Jag har gjort 2 snitt och en abort så ber inte ens om jag kan få fler ...

livias skrev 2015-06-07 22:08:32 följande:

Detta är vårt andra försök. Men jag har haft mf i ett tidigare förhållande samt ett utomkvedskap. Så det är inte helt utan oro som jag känner inför detta. Men hoppas verkligen att det kommer gå bättre nu..! Har ni barn sen tidigare?

• halo83

Faktiskt..funderar på å boka tid för undersökning. Kanske efter sommaren..

livias skrev 2015-06-08 23:49:25 följande:

Okej!:/ Ja, man tar ju inget för givet men vi får hoppas på det bästa. Min gynekolog sa att vi skulle försöka ett halvår och sedan en eventuell utredning med tanke på min bakgrund och vår ålder (jag 32 och mannen 37). Kan tänka mig att det blir lite kämpigt efter 13 försök.. Men skönt att man kan prata av sig här och peppa varandra:)

• halo83

Tack.. Hoppas oxå på å slippa de :)

livias skrev 2015-06-10 10:04:06 följande:

Nu i början så kör vi inte med några särskilda strategier:) Utan försöker mest ha varannan dag. Men testar inte än sålänge med äl tester etc. Har min app så man har lite koll iallafall. Har du funderingar på att prova med äl tester denna gången?

Halo83 - tycker absolut ni kan kolla med läkare efter sommaren. Men hoppas såklart att det inte behövs, att det tar sig nu i juni/juli:)

• halo83

Om man har tjocka äggvita flytningar,är äl på g då el ska det vara klara flytningar?

• halo83

Visst är det här ett positivt äl test?! Har försökt i 1 år men aldrig fått positivt på äl test förut.. Testat med de i 4 mån...

Men visst är det positivt? Hoppas hoppas.. I så fall stämmer NC appen humlans bra

Svar på tråden Vi med BIM i juli