• halo83

Vi med BIM i juli

Kan plocka bort mig från listan.. Fick spottningar nu när jag å mannen myste :(

• halo83

Fick oxå min mens idag..:(

EkoS skrev 2015-07-01 04:29:06 följande:

Hepp. Mega-temp-dippen i dag. Mensen kommer om ett par timmar. Utan tvekan. Bara att hoppa på försök nummer 9 :(

• halo83

Nej mensen kom inatt med spottningar och började lite mer i morse

pannkakan87 skrev 2015-07-01 08:38:44 följande:

Du ska inte ta ett test nu på morgonen då?

• halo83
    Mileya skrev 2015-07-01 11:01:03 följande:

Hittade ett äl-test. Det lär ju ska kunna visa på graviditet också. Vad ska man tolka detta som??

jag fick i stort sett positivt utslag igår på äl testet, idag kom mensen så äl test kan indikera på att mensen är på g också tyvärr..

• halo83

Nån som vill ändra mitt bim till den 27:e? Fick mens inatt. Kommer dock inte vara lika aktiv här tills det börjar närma sig,då vi tar det lite som de kommer nu i sommar då vi ska söka hjälp i aug..

• halo83

Grattis!!!!

jeniii88 skrev 2015-07-09 13:40:02 följande:

Sprang till Apoteket och köpte ett clearblue digitaltest. Gravid 1-2 :D

• halo83

I lördags hade jag sånna där äggvite liknande flytning.. Väldigt trådig men köar i färg.. Är det äl då? El när beräknar man att den inträffar efter det? NC säger äl i morgon men testet är inte ens i närheten av positivt.. Tänkte om äl var redan i lördags? Har lite flytningar nu å lite ont ..

• halo83

Ok för mig har det alltid visat en stegring, så dagen innan har det varit nästan positivt för att sen bli positivt i 3 dagar å sen sakta gå ner igen. Ok jag har inte sånna där tjocka flytningar nu tan mer som vatten å klara i färgen..

snartsnartsnart skrev 2015-07-13 14:57:22 följande:

För mig visr testerna ibland så där svagt precis innan ÄL. Och så jättestarkt på ÄL för att sen vara supersvagt igen dagen efter. Så de behöver inte vara försent.

sommarblomma1 skrev 2015-07-13 14:59:26 följande:

För mig brukar de flytningarna komma ca 3 dagar innan äl. Är flytningarna ff likadana?

• halo83

Grattis till alla er som plussat, måste ju nästan vara en rekordmånad? Hoppas vi blir fler och att jag oxå får det där efterlängtade plusset .

• halo83

Fått sån sjuk mensvärk ,inte molvärk längre utan mer dagen före mensen kommer värk typ.. Och illamående å känslig för lukt och smaker. Men OM jag ens har haft äl denna månad så är jag i så fall på Max äl+4.... Borde ju inte känna av nåt än? Verkar helt sjukt . Vi har fått till det som mest denna månad ( semester och barnlediga ;)) men enligt äl testerna så kom de ingen ...och räknar heller inte med att bli gravid ( är inne på mån 14 ) ska söka hjälp i aug/sep så vi tar det ändå lite som de kommer. Men varför denna värk i magen å illamåendet.? Kan man inte bara få må bra tills mensen kommer då den gör tillräckligt ont lixom...

Svar på tråden Vi med BIM i juli