• halo83

Vi med BIM i juli

Fick svagt streck på en teststicka idag på EM... Får ta ett cb i morgon. Åh hatar denna ovisshet å falska streck hit å dit ...

• halo83

Ja de va det. Bim i morgon ..

EkoS skrev 2015-06-29 19:33:47 följande:

Det förra du fick var också på eftermiddagen va? Det kanske är så att du har starkast hormoner på kvällen? :) Var det bim i morgon?

• halo83
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-30 04:20:42 följande:

Gravid 1-2 på clearblue digital! Sitter och smågråter på toaletten haha.

Grattis!!!
  • halo83

Här blev det neg.. Så inväntar mensen nu då. Blev inget 13:e försöket heller...

• halo83

Vet att de kanske inte är kört än få mensen inte kommit men allt tyder på att den kommer i morgon bitti som beräknat. Neg på testerna och tempdipp idag är ju inte direkt lovande..

• halo83

Ok, nu har vi bestämt här hemma att söka hjälp efter sommaren :) så nu släppte pressen lite å vi ska bara njuta av sommaren så får vi se vad det sägs :)

• halo83

Hmmmm ingen mens ännu... Måste man alltid hålla sig aslänge för att testa? Morgon kisset var bara 4tim då jag la mig sent å vaknade tidigt..

• halo83

Men va är det här?? Ingen mens men däremot väldigt tjocka trådiga flytningar så jag testade på skoj med ett äl test.. Ska det bli såhär starkt utan äl?

• halo83

Jag tog ett test i morse som va neg.. Tempen ligger strax under linjen ...

• halo83
    Symetrical skrev 2015-06-30 18:40:28 följande:
    Hmm. Ja, då är det väl bara att vänta och se vad som händer imorgon. Du har inte fått några spottings? Mensvärk? Känns det som att den är på g?
    nej ingen värk spottnings el nåt..inga som helst teckn på att den ska va på g..

Svar på tråden Vi med BIM i juli