Vi med BIM i juli
Fick svagt streck på en teststicka idag på EM... Får ta ett cb i morgon. Åh hatar denna ovisshet å falska streck hit å dit ...
Fick svagt streck på en teststicka idag på EM... Får ta ett cb i morgon. Åh hatar denna ovisshet å falska streck hit å dit ...
Ja de va det. Bim i morgon ..
Det förra du fick var också på eftermiddagen va? Det kanske är så att du har starkast hormoner på kvällen? :) Var det bim i morgon?
Gravid 1-2 på clearblue digital! Sitter och smågråter på toaletten haha.
Här blev det neg.. Så inväntar mensen nu då. Blev inget 13:e försöket heller...
Vet att de kanske inte är kört än få mensen inte kommit men allt tyder på att den kommer i morgon bitti som beräknat. Neg på testerna och tempdipp idag är ju inte direkt lovande..
Ok, nu har vi bestämt här hemma att söka hjälp efter sommaren :) så nu släppte pressen lite å vi ska bara njuta av sommaren så får vi se vad det sägs :)
Hmmmm ingen mens ännu... Måste man alltid hålla sig aslänge för att testa? Morgon kisset var bara 4tim då jag la mig sent å vaknade tidigt..
Men va är det här?? Ingen mens men däremot väldigt tjocka trådiga flytningar så jag testade på skoj med ett äl test.. Ska det bli såhär starkt utan äl?
Jag tog ett test i morse som va neg.. Tempen ligger strax under linjen ...