Inlägg från: miamarina84 |Visa alla inlägg
  • miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • miamarina84
    sowe81 skrev 2015-06-04 09:30:11 följande:

Hej

hoppar in här jag med, räknar med att mensen kommer imorgon då dagens test var negativt. Men hoppas ju egentligen på att få hoppa ur här igen.....

Blir 7e försöket sen senaste mf (2ma och 1 mf sen syskonförsök började i juli 13) har en dotter som blir 3 i augusti.

Äl på midsommardagen och Bim 2/7

Skulle ha mens igår men kom idag, man han hoppas på mycket de timmarna. Vi var just inne på ca åttonde gången så tycker de var dags nu o även du har försökt länge , urs väldigt synd och hemskt med alla dina ma och mf. Kan inte tänka mig hur det känns :( men gravid blir dy iaf. Det måste vara något positivt? Eller?
  • miamarina84

[quote=75388840][quote-nick]EkoS skrev 2015-06-05 07:47:18 följande:[/quote-nick]Jag tänkte påbörja en BIM-lista. Fyll gärna på :)

30/6: EkoS, åttonde försöket

1/7: Halo83, trettonde försöket

1/7: livias

2/7: H1ssa, första försöket

2/7: Sowe81, sjunde försöket

2/7: Mayy

2/7: miamarina84, nionde försöket

7/7: nist, andra försöket

• miamarina84
    Jessicalex skrev 2015-06-05 17:24:46 följande:

Hej! Hoppar in här jag med

Har en son född 20140226

Vart gravid igen i början på januari som snabbt blev ett missfall.

Var sen gravid igen, med en mens emellan och gick till v 11 men då konstaterades ett MA trots ultraljud v 8+3  

Fick mens den 2/6. Ingen aning om ägglossning men kmr använda test!

Tror att jag har BIM ca den 1/7.

Jag säger de, tur att man är ung 22år, när de gått åt skogen än så länge

// Jessica

Jag är 30 och vill inte vara med om det du har varit med om. För mycket sorg, kram till dig o nästa gång tar det sig ;)
  • miamarina84
    Elyssa81 skrev 2015-06-09 17:29:32 följande:

Oj det blev fel haha! Kan någon uppdatera BIM-listan?

Man fyller i den själv ;)
  • miamarina84
    88therese skrev 2015-06-13 15:23:26 följande:

Tänkte kolla om ni äter några tillskott/vitaminer för att förbereda graviditeten?

Isf vilken sort äter ni?

Billigast? Bäst?

Jag äter folsyra "gravid tsbletter" från apoteket samt rosenrot. Kommer dock inte ihåg pris osv.
  • miamarina84
    Elyssa81 skrev 2015-06-17 16:37:54 följande:

Är det någon mer som använder cb ÄL-test med dubbel hormonindikator? Jag har fått blinkande gubbe i 4 dagar nu. Jättesegt! Trodde att man skulle ha sett två dagar och sen fast! Kan detta innebära att jag inte har någon ÄL denna månad?

De e olika. Jag har blinkande gubbe sådär fyra till sex dagar innan den blir stilla i två dagar, därefter slutas det med en blinkande gubbe :)
  • miamarina84
    Det vackraste skrev 2015-06-19 11:38:15 följande:

Hoppas för dig nu miamarina.

Åh tack det vore underbart. Dock han vi bara ha sex en gång denna period/ vecka :( och det var dagen innan jag fick maximal fertil på testet. Denna period gick så fort. Jag var bara hög fertil i två dagar innan gubben blev stilla(Maximal )annars brukar jag vara hög fyra fem dagar... Så vi håller tummarna :) nu inväntar vi bim..
  • miamarina84
    Det vackraste skrev 2015-06-20 13:24:31 följande:

Det kan vara det som gör det. :) En gång räcker. :)

När har du bim?

Jag tänkte fel vi hade sex på första äl dagen på kvällen så hoppas inte ägget släpptes innan :( jag har bim den 2/7 men nu är ägglossnings veckan var så kort så kanske bim är fram flyttad till sista juni?
Svar på tråden Vi med BIM i juli